Закупівлю оголошено - 11-08-2023, 20:25. Дата останніх змін - 21-09-2023, 16:55

код ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (паливні брикети)

Закупівля: UA-2023-08-11-011481-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-08-11-003384-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-08-2023, 20:25
по 20-08-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-08-2023, 20:25
по 23-08-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 23-08-2023, 13:51
по 23-08-2023, 14:14

Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-08-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-08-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:947 700,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:9 477,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:20 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:44131710 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Гапон
Телефон:+380979102278
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
62002, Україна, Харківська область,селище міського типу Краснокутськ, вул. Охтирська, будинок 2
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код ДК 021:2015 – 03410000-7 Д ...
947 700,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-08-2023, 13:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Паливні брикети

60
тонни
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2023
03413000-8
Паливна деревина


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "МЕРЗЛІКІН МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Красноградський район, місто Красноград, 3-Й МІКРОРАЙОН, будинок 9 А, квартира 7, 63304, Миколай Михайлович
Остаточна пропозиція:
659 900,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
834 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-09-2023, 17:08
Період подачі оскарження:
по 12-09-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-09-23, 09:54:05
24

Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається довідка у довільній формі, складена учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний). У підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін, відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, а також документ, що підтверджує оплату за наданим договором. Учасником надано інформацію про виконання аналогічних договорів, в якій містяться відомості про договір №11 від 07.12.2020 та договір №17 від 22.12.2020 з ТОВ "Зернотрейд Преміум"; договір №11 від 07.12.2020 та договір №17 від 22.12.2020 з ТОВ "Зернотрейд Преміум", акт приймання передачі та відгук по кожному договору. Учасником не надано документ/и, що підтверджує/ють оплату за наданими договорами. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ/и, що підтверджує/ють оплату за наданим/ми договорами. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником не надано довідку з банківської установи із зазначенням його номеру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з банківської установи із зазначенням його номеру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-09-23, 09:54:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-08-11-011481-a-b1
Номер договору:
20 Мер
Дата підписання договору:
20-09-2023, 14:00
Строк дії договору:
з 20-09-2023 по 31-12-2023
659 900,00 UAH
Ціна договору
659 900,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Суми, Ковпака, 63, кв. 120, 40031, Сергій
Остаточна пропозиція:
552 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
840 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-09-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-08-23, 21:29:52
24

Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається довідка у довільній формі, складена учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний). У підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін, відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, а також документ, що підтверджує оплату за наданим договором. Учасником надано: Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено відомості щодо трьох договорів з : Управлінням освіти і науки Сумської міської ради, Квартирно експлуатаційним відділом м. Львова, Закладом дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №8 «Веселка» Сарненської міської ради; Договір з Квартирно-експлуатаційний відділ м. Львова від 03.12.2021 року №1 вартістю 199345,52 грн.; Накладна №1 від 10.12.2021 року на суму 199345,52 грн.підписана обома сторонами по договору; лист- відгук від замовника. Відсутній документ, що підтверджує оплату за наданим договором. Договір з Управлінням освіти і науки Сумської міської ради від 19 серпня 2020 року №188 вартістю 150 000,00 грн.; Накладна №1 від 21 вересня 2020 року на суму 150 000,00 грн. підписана обома сторонами по договору; лист- відгук від замовника; платіжне доручення на суму 150 000,00 грн. Договір з Закладом дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №8 «Веселка» Сарненської міської ради від 19 січня 2023 року №4 вартістю 229 900,00 грн.; накладна №142 від 24 січня 2023 року на суму 229 900,00 грн. підписана обома сторонами по договору; лист- відгук від замовника. Відсутній документ, що підтверджує оплату за наданим договором. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, що підтверджує оплату за наданим/ми договорами. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 тендерної документації Форма цінової пропозиції подається учасником процедури закупівлі у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку ( в разі його наявності); заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим. Учасником надана ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих. № 359 від 21.08.2023 р., в якій зазначено, що строк дії моєї тендерної пропозиції складає 105 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає п.4 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації та п.4 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлену форму тендерної пропозиції Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 12.2 додатку 4 тендерної документації Учасник має надати довідки щодо директора Учасника (для фізичної особи-підприємця - щодо самої фізичної особи) та водіїв, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Якщо вказані особи не підлягають мобілізації - надати оригінали відповідних офіційних документів, що підтверджують такий статус вказаних осіб. Для підтвердження наданої інформації надати копії наказів про прийом на роботу, на кожного працівника, звіту за останній звітний період щодо виплат постійним робітникам заробітної плати (Додаток 1 (Д1) Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за кожен місяць останнього звітного періоду та квитанцію № 2 до цього Розрахунку. Учасником надано довідку з Міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки Сумської області щодо Некрасова Сергія Сергійовича, накази про прийняття на роботу Довгополова Михайла Юрійовича, Довгополова Андрія Юрійовича; ВІДОМОСТІ ПРО НАРАХУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ (ДОХОДУ, ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ЗАСТРАХУВАНИМ ОСОБАМ* за 2 квартал 2023 року (Додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, та сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) (пункт 1 розділу IV); ВІДОМОСТІ ПРО НАРАХУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ (ДОХОДУ, ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ЗАСТРАХУВАНИМ ОСОБАМ* 1, 2, 3 місяць, 2 кварталу, 2023 року; Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору 1, 2, 3 місяць, 2 кварталу, 2023 року; в якому зазначено відомості: -3341717776 Довгополов Андрій Юрійович (у Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору за 2 міс. 2 кв.2023 не значиться); -3517212876 Довгополов Михайло Юрійович;-3253001697 Кучерявенко Сергій Володимирович; квитанція№2 про прийняття ГУ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ (М.Суми) податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 кв.2023 року; Довідка щодо директора вих. № 366 від 21.08.2023 р. Цим листом я, ФОП Некрасов Сергій Сергійович, повідомляю, що є фізично особою підприємцем та є водієм. Фізична особа – підприємець Некрасов С.С. не призначає директора через те, що це не передбачено чинним законодавством. Також повідомляю, що я, ФОП Некрасов Сергій Сергійович, є єдиним, хто має право підпису документів тендерної пропозиції, правомочність на укладення договору про закупівлю тощо. Надаю довідку, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, про те, що я, як ФОП та як водій, не підлягаю призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю. Відповідно до вимог до п.12.2. додатку 4 тендерної документації вимагається надання довідки щодо водіїв, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Тобто, у учасника повинен бути не один водій, а як мінімум два водія. Учасником надано в складі тендерної пропозиції накази №8 від 28 лютого 2021 року про прийняття на роботу Довгополова Михайла Юрійовича на посаду оператора автоматичної лінії, №02 від 19 жовтня 2022 року про прийняття на роботу Довгополова Андрія Юрійовича на посаду інженера. Таким чином, учасником не виконані вимоги п.12.2. додатку 4 тендерної документації та не надано довідки щодо саме водіїв у множині, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.12.2 додатку 4 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідки щодо водіїв, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Якщо вказані особи не підлягають мобілізації - надати оригінали відповідних офіційних документів, що підтверджують такий статус вказаних осіб.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-08-23, 21:29:52

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
552 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
840 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "МЕРЗЛІКІН МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
659 900,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
834 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-08-2023, 23:16:41
Видалено11-08-2023, 20:26:29
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-08-2023, 23:12:40
Видалено11-08-2023, 19:34:53
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-08-2023, 23:12:40
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту код ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (паливні брикети)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000 гривень (двадцять тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 105 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції), що має бути підтверджено у складі пропозиції окремою довідкою. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 44131710 6 2002, Україна, Харківська область, селище міського типу Краснокутськ, вул. Охтирська, будинок 2 IBAN 808201720344230005000108280 в Державній казначейській службі України, м. Київ
Статус: Активна
Дата створення: 11-08-2023, 19:34:52
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ