Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 947 700,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 477,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44131710 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Гапон |
| Телефон: | +380979102278 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 62002, Україна, Харківська область,селище міського типу Краснокутськ, вул. Охтирська, будинок 2 |
2 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається довідка у довільній формі, складена учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний). У підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін, відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, а також документ, що підтверджує оплату за наданим договором. Учасником надано інформацію про виконання аналогічних договорів, в якій містяться відомості про договір №11 від 07.12.2020 та договір №17 від 22.12.2020 з ТОВ "Зернотрейд Преміум"; договір №11 від 07.12.2020 та договір №17 від 22.12.2020 з ТОВ "Зернотрейд Преміум", акт приймання передачі та відгук по кожному договору. Учасником не надано документ/и, що підтверджує/ють оплату за наданими договорами. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ/и, що підтверджує/ють оплату за наданим/ми договорами. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником не надано довідку з банківської установи із зазначенням його номеру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з банківської установи із зазначенням його номеру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається довідка у довільній формі, складена учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний). У підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін, відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, а також документ, що підтверджує оплату за наданим договором. Учасником надано: Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено відомості щодо трьох договорів з : Управлінням освіти і науки Сумської міської ради, Квартирно експлуатаційним відділом м. Львова, Закладом дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №8 «Веселка» Сарненської міської ради; Договір з Квартирно-експлуатаційний відділ м. Львова від 03.12.2021 року №1 вартістю 199345,52 грн.; Накладна №1 від 10.12.2021 року на суму 199345,52 грн.підписана обома сторонами по договору; лист- відгук від замовника. Відсутній документ, що підтверджує оплату за наданим договором. Договір з Управлінням освіти і науки Сумської міської ради від 19 серпня 2020 року №188 вартістю 150 000,00 грн.; Накладна №1 від 21 вересня 2020 року на суму 150 000,00 грн. підписана обома сторонами по договору; лист- відгук від замовника; платіжне доручення на суму 150 000,00 грн. Договір з Закладом дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №8 «Веселка» Сарненської міської ради від 19 січня 2023 року №4 вартістю 229 900,00 грн.; накладна №142 від 24 січня 2023 року на суму 229 900,00 грн. підписана обома сторонами по договору; лист- відгук від замовника. Відсутній документ, що підтверджує оплату за наданим договором. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, що підтверджує оплату за наданим/ми договорами. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 тендерної документації Форма цінової пропозиції подається учасником процедури закупівлі у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку ( в разі його наявності); заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим. Учасником надана ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих. № 359 від 21.08.2023 р., в якій зазначено, що строк дії моєї тендерної пропозиції складає 105 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає п.4 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації та п.4 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлену форму тендерної пропозиції Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 12.2 додатку 4 тендерної документації Учасник має надати довідки щодо директора Учасника (для фізичної особи-підприємця - щодо самої фізичної особи) та водіїв, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Якщо вказані особи не підлягають мобілізації - надати оригінали відповідних офіційних документів, що підтверджують такий статус вказаних осіб. Для підтвердження наданої інформації надати копії наказів про прийом на роботу, на кожного працівника, звіту за останній звітний період щодо виплат постійним робітникам заробітної плати (Додаток 1 (Д1) Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за кожен місяць останнього звітного періоду та квитанцію № 2 до цього Розрахунку. Учасником надано довідку з Міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки Сумської області щодо Некрасова Сергія Сергійовича, накази про прийняття на роботу Довгополова Михайла Юрійовича, Довгополова Андрія Юрійовича; ВІДОМОСТІ ПРО НАРАХУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ (ДОХОДУ, ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ЗАСТРАХУВАНИМ ОСОБАМ* за 2 квартал 2023 року (Додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, та сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) (пункт 1 розділу IV); ВІДОМОСТІ ПРО НАРАХУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ (ДОХОДУ, ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ЗАСТРАХУВАНИМ ОСОБАМ* 1, 2, 3 місяць, 2 кварталу, 2023 року; Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору 1, 2, 3 місяць, 2 кварталу, 2023 року; в якому зазначено відомості: -3341717776 Довгополов Андрій Юрійович (у Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору за 2 міс. 2 кв.2023 не значиться); -3517212876 Довгополов Михайло Юрійович;-3253001697 Кучерявенко Сергій Володимирович; квитанція№2 про прийняття ГУ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ (М.Суми) податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 кв.2023 року; Довідка щодо директора вих. № 366 від 21.08.2023 р. Цим листом я, ФОП Некрасов Сергій Сергійович, повідомляю, що є фізично особою підприємцем та є водієм. Фізична особа – підприємець Некрасов С.С. не призначає директора через те, що це не передбачено чинним законодавством. Також повідомляю, що я, ФОП Некрасов Сергій Сергійович, є єдиним, хто має право підпису документів тендерної пропозиції, правомочність на укладення договору про закупівлю тощо. Надаю довідку, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, про те, що я, як ФОП та як водій, не підлягаю призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю. Відповідно до вимог до п.12.2. додатку 4 тендерної документації вимагається надання довідки щодо водіїв, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Тобто, у учасника повинен бути не один водій, а як мінімум два водія. Учасником надано в складі тендерної пропозиції накази №8 від 28 лютого 2021 року про прийняття на роботу Довгополова Михайла Юрійовича на посаду оператора автоматичної лінії, №02 від 19 жовтня 2022 року про прийняття на роботу Довгополова Андрія Юрійовича на посаду інженера. Таким чином, учасником не виконані вимоги п.12.2. додатку 4 тендерної документації та не надано довідки щодо саме водіїв у множині, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.12.2 додатку 4 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідки щодо водіїв, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Якщо вказані особи не підлягають мобілізації - надати оригінали відповідних офіційних документів, що підтверджують такий статус вказаних осіб.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.