Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 223 393,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 233,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний туберкульозний санаторій "Володимирський" |
| ЄДРПОУ: | 02001765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корнієнко Надія Василівна |
| Телефон: | +380962282752 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 63435, Україна, Харківська область,Зміївський район, с. Курортне |
3 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 р.3 тендерної документації учасник надає заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасником надано форма «Цінова пропозиція» Форма цінової пропозиції, в якій не зазначено адресу банку, Строк дії тендерної пропозиції складає 100 днів що не відповідає п.4 р.3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 тап.4 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповнену належним чином форму тендерної пропозиції Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації вимагається витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Дата та час формування витягу: 01.08.2023 19:07:31, що є ранішою дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.11.2 додатку 4 тендерної документації Учасник має надати довідки щодо директора Учасника (для фізичної особи-підприємця - щодо самої фізичної особи) та водіїв, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Якщо вказані особи не є військовозобов’язаними - надати оригінали відповідних офіційних документів, що підтверджують такий статус вказаних осіб. Учасником не надано вказаних документів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.11.2 додатку 4 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідки щодо директора Учасника (для фізичної особи-підприємця - щодо самої фізичної особи) та водіїв, які будуть залучені до постачання товару, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. Якщо вказані особи не є військовозобов’язаними - надати оригінали відповідних офіційних документів, що підтверджують такий статус вказаних осіб. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документ, що підтверджує наявність в учасника у власності або в оренді, або на праві іншого виду користування навантажувальної техніки, свідоцтво про реєстрацію навантажувальної техніки. Учасником не надано документ, що підтверджує наявність в учасника у власності або в оренді, або на праві іншого виду користування навантажувальної техніки, свідоцтво про реєстрацію навантажувальної техніки. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати документ, що підтверджує наявність в учасника у власності або в оренді, або на праві іншого виду користування навантажувальної техніки, свідоцтво про реєстрацію навантажувальної техніки. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається Довідка про виробничі/складські приміщення (далі – об’єкти, потужності), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за Формою 3, що наведена нижче. Для документального підтвердження наявності складу (або майданчика, або площадки) для зберігання товару надати договір оренди або користування або надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник є власником цього майна, то надається лише свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або інші документи, передбачені діючим законодавством України. Учасником надано: - Довідка про виробничі/ складські приміщення (далі – об’єкти, потужності), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, де зазначено відомості Площа виробничих/ складських приміщень складає 93,70 (м2 ), Адреса розташування потужностей - Україна, 40000, Сумська обл., м. Суми, вул. І. Піддубного, буд. 4, власне. Не внесено відомості щодо назви та реквізитів документу, що підтверджує право власності або право користування. Не надано Якщо учасник є власником цього майна, то надається лише свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або інші документи, передбачені діючим законодавством України. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про виробничі/складські приміщення (далі – об’єкти, потужності), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за Формою 3; Якщо учасник є власником цього майна, то надається лише свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або інші документи, передбачені діючим законодавством України. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність вагового обладнання. Для документального підтвердження наявності вагового обладнання учасник повинен надати договір оренди (або користування або надання послуг зі зважування) (якщо учасник користується ним на договірних засадах). Якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається лише документ підтверджуючий наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Також учасники повинні надати копію чинного документу з результатами повірки даного вагового обладнання.Учасником надано:Паспорт ваги електронні платформні для зважування ВПЕ «ЦЕНТРОСЕРВІС» держреєстр №У2832-09. П.9.2 паспорту зазначено ваги підлягають повірці перед введенням в експлуатацію та періодичній повірці не рідше 1 разу на рік у відповідності з методикою повірки, викладеною у додатку А. Згідно додатку А (обовязковий) міжповірочний інтервал не повинен перевищувати одного року.Згідно п.21 паспорту «Результати періодичної повірки» дата останньої повірки 06.07.2022 року. Таким чином, міжповірочний інтервал перевищив одник рік.У довідці про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником міститься інформація про наявність власних Ваги ВПЕ.Учасником не надано:- якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається документ підтверджуючий наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності);- копію чинного документу з результатами повірки даного вагового обладнання. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додатку 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається документ підтверджуючий наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності);- копію чинного документу з результатами повірки даного вагового обладнання. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається Довідка за Формою 1, що наведена нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання поставки товарів, визначених у технічних вимогах (крім транспортних засобів та складських приміщень). Учасником надано Довідка про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 332 від 11.08.2023 р.. в якій зазначено відомості щодо транспортних засобів (Mercedes-BENZ Sprinter 313 CDI Спеціалізований вантажний фургон), приміщення нежитлове, що є порушенням вимог додатку 1 тендерної окументації. Документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці за Формою 1. у разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання, яке буде використовуватися, є власним, надати документальне підтвердження його володіння – для фізичних осіб-підприємців. Довідка містить відомості про власне обладнання та матеріально-технічну базу: Ноутбук, Таль ланцюгова, Твердопаливний генератор, Вентилятор радіальний пиловий ВРП, Установка шнекова для брекетування, Конвеєр шнековий ВК, Відсівач барабанного типу зі шнековою подачею, Сушка аеродинамічна АД, Циклон ніігоза, Ваги ВПЕ, Штангенциркуль. Учасником не надано документальне підтвердження володіння вказаним у довідці матеріально - технічною базою та обладнанням. Відповідно до п.1 р.3 документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Довідка про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази не містить підпис учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів на кожній сторінці. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додатку 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідні документи щодо підтвердження володіння вказаним у довідці матеріально - технічною базою та обладнанням Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається надання Довідки про наявність водіїв, які працюють у Учасника або які працюють у суб’єкта перевезення відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за Формою 4, що додається. На підтвердження інформації, наведеної у довідці за Формою 4, необхідно надати: • нотаріально завірені копії, або завірені копії, або оригінали медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, що є чинними на момент подачі учасником тендерної пропозиції, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013; • нотаріально завірені копії, або завірені копії, або оригінали посвідчення водіїв відповідної категорії. • У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: • - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (перелічені у довідці за Формою 4): • - копії повідомлень про прийняття працівників (водіїв) на роботу, з відміткою про їх отримання контролюючим органом. • У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: • - документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (довідка за Формою 4), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: • - копії повідомлень про прийняття працівників (водіїв) на роботу, з відміткою про їх отримання контролюючим органом. Оскільки додатком 1 тендерної документації встановлено, щодо наявності транспортного засобу (не менше 2 одиниць), то і водіїв повинно бути не менше 2 . Учасником надано Довідка про наявність водіїв, які працюють у Учасника або які працюють у суб’єкта перевезення відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі, в якій містяться відомості про одного водія Некрасова Сергія Сергійовича. • НАДАТИ Довідку про наявність водіїв, які працюють у Учасника або які працюють у суб’єкта перевезення відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за Формою 4, що додається та: • нотаріально завірені копії, або завірені копії, або оригінали медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, що є чинними на момент подачі учасником тендерної пропозиції, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013; • нотаріально завірені копії, або завірені копії, або оригінали посвідчення водіїв відповідної категорії. • У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: • - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (перелічені у довідці за Формою 4): • - копії повідомлень про прийняття працівників (водіїв) на роботу, з відміткою про їх отримання контролюючим органом. • У разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: • - документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (довідка за Формою 4), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: • - копії повідомлень про прийняття працівників (водіїв) на роботу, з відміткою про їх отримання контролюючим органом. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи щодо працівників та водіїв відповідно до вищезазначеного та додатку1 тендерної документації Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається Довідка щодо наявності транспортного засобу (не менше 2 одиниць), необхідного для постачання предмету закупівлі за Формою 2, що наведена нижче. На підтвердження інформації, наведеної у довідці за Формою 2, необхідно надати нотаріально завірені копії, або завірені копії, або оригінали свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, протоколи перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу. Учасником надано Довідка щодо наявності транспортного засобу, необхідного для постачання предмету закупівлі на Mercede s-BENZ Sprinter 313 CDI Спеціалі зований вантажний фургон. Учасником не надано Довідка щодо наявності транспортного засобу (не менше 2 одиниць), необхідного для постачання предмету закупівлі за Формою 2. Учасником не надано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, протоколи перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу на Mercede s-BENZ Sprinter 313 CDI Спеціалі зований вантажний фургон. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку щодо наявності транспортного засобу (не менше 2 одиниць), необхідного для постачання предмету закупівлі за Формою 2, що наведена нижче. На підтвердження інформації, наведеної у довідці за Формою 2, необхідно надати нотаріально завірені копії, або завірені копії, або оригінали свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, протоколи перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу. У випадку вимоги Замовника надати нотаріально завірені копії, нотаріально посвідчені документи, Учасник на власний розсуд може надати нотаріально завірені копії, або нотаріально посвідчені документи, або оригінали цих документів, або їх копії. За відсутністю в учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: • документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування автотранспортом; За відсутністю в учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник також надає нижчезазначені документи: • договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.