Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-08-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 52 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 262,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" |
| ЄДРПОУ: | 04545328 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Козловський Андрій |
| Телефон: | 380672161493 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79495, Україна, Львівська область,місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А |
3 |
Відповідно до п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах (технічній специфікації), із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування відповідним майном, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність спеціалізованого транспорту для поставки товару з вказанням марки, моделі авто. Учасник в складі пропозиції надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Вих.№12 від 15.08.2023 р. Файл «Довідка про наявність облад, матер-техн бази та технологій.pdf»). В даній довідці учасник вказує – «Крім того Товариство забезпечене офісною та комп’ютерною технікою, меблями та іншим обладнанням.». В порушення п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасником не зазначено із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування вказаним майном. Просимо виправити дану невідповідність. Відповідно до п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник самостійно визначає яке саме обладнання, матеріально-технічна база та технології необхідні йому для поставки товарів. Замовником не встановлено обов’язкового переліку чи мінімальної кількості обладнання яке необхідне йому для постачання товару. Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації На підтвердження інформації стосовно наявності спеціалізованого транспортного засобу, зазначеного в довідці, учасник має надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. У разі, якщо учасник не є власником спеціалізованого транспортного засобу, повинен надати документи/документ на підтвердження права /володіння/користування тощо відповідним майном, в якому наявна інформація про марку, модель авто. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу, надання транспортних послуг повинен бути чинним станом на кінцевий термін поставки товару. Відповідно до п.4.5 Розділу 1 Тендерної документації кінцевий термін поставки – 31 грудня 2023 року включно. Учасник в складі пропозиції надав договір оренди автомобіля (IVECO DAILY 65С15, спеціалізований вантажний фургон, державний номер ВС22З0ЕХ) від 26.11.2021 року укладеного між гр. Кусяк К.І. та ТОВ «Західна регіональна компанія». Відповідно до п.4.1 даного договору термін оренди складає 2 (два) календарних роки з моменту прийому – передачі майна за актом прийому – передачі. Учасник в складі пропозиції надав Акт приймання-передачі даного автомобіля. Відповідно до даного акту автомобіль було передано 26.11.2021 року. Таким чином строк найму вказаного автомобіля спливає 26.11.2023 року, до кінцевого терміну поставки (31.12.2023 р.). Просимо виправити дану невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.