Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-08-2023, 11:00
Місце поставки товару: м. Київ, вул. Інститутська, 9. Кількість: 139 кг, відповідно до Додатку 1 “Специфікація товару” до документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Специфікація товару” до документації. Строк поставки товару: Поставка товару здійснюється постачальником з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін протягом строку його дії, окремими партіями відповідно до заявок покупця, в яких покупцем визначається асортимент та кількість товару. Заявки направляються Покупцем на електронну пошту постачальника. Поставка товару згідно заявки здійснюється протягом 3(трьох) робочих днів з дня отримання заявки постачальником. Контактні особи: - з технічних питань: Олександр Ігнатенко, телефон: (050) 331-83-69; електронна адреса: [email protected] - з організаційних питань: Анастасія Бойко, телефон: (097) 728-05-94, електронна адреса: [email protected].
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 53 721,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Богдан Тодосієнко |
| Телефон: | +380442539808, +380632269833 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції, що підготовлена та надана учасником ФОП Завадський Петро Петрович (РНОКПП – 2781504255) на закупівлю “Цукерки - 15842300-5”, код ДК 021:2015: 15840000-8 “Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби”, згідно з оголошенням UA-2023-08-08-003787-a, не надані наступні документи: 1) Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/ республіки білорусь. Також, у пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, а саме: 1) В наданому учасником документі “Таблиця цін” інформація зазначена в колонці “ДСТУ та/або ТУ У та/або ГОСТ та/або ГСТУ, якими підтверджується якість товару, що пропонується учасником” заповнена не за формою, що наведена у Додатку 4 до документації закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: не відповідність вимогам: - п. 2 додатку 2 “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції”, а саме: документ “Таблиця цін” має бути складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до документації закупівлі; - п. 8 додатку 2 “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції”, а саме: учасник у складі пропозиції має надати: “Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/ республіки білорусь.”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Оновлений документ “Таблиця цін”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до документації закупівлі. 2) Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/ республіки білорусь.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.