Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 259 105,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 295,53 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
ЄДРПОУ: | 16502790 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігор Блохін |
Телефон: | +380442050534 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04075, Україна, м. Київ,м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
6 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ – 44948514) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, з метою підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продукції, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи: • інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі; • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці. Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ – 44948514) у складі тендерної пропозиції не надано інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі. Товариству з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ – 44948514) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Сендецького Владислава Богдановича (РНОКПП – 3695107134) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти). Фізичною особою – підприємцем Сендецьким Владиславом Богдановичем (РНОКПП – 3695107134) у складі тендерної пропозиції не надано довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 11.08.2022 р. б/н, укладений між Онисько Вітою Богданівною (Орендодавець) та Сендецьким Владиславом Богдановичем (Орендар) згідно якого Орендодавець зобов'язується надати за цим договором Орендарю приміщення загальною корисною площею 1 058,1 кв.м., розташоване за адресою Тернопільська обл., Тернопільський р-н., с. Великий Глибочок, вул. Тернопільська, буд. 2, для виробництва та обігу харчових продуктів. Термін оренди приміщення - 10 років. Фізичною особою – підприємцем Сендецьким Владиславом Богдановичем (РНОКПП – 3695107134) у складі тендерної пропозиції не надано додатки № 1 та № 2 до договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 11.08.2022 р. б/н, а також не надано акт здачі-приймання приміщення відповідно до п. 2.1 договору. Крім того, згідно ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. 2) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, з метою підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продукції, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи: • інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі; • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці. За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: • у разі, якщо учасник самостійно здійснює перевезення товару, що є предметом закупівлі: - копії документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства); • у разі, якщо Учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: - чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Фізичною особою – підприємцем Сендецьким Владиславом Богдановичем (РНОКПП – 3695107134) у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці. Також, учасником надано довіреність посвідчену приватним нотаріусом Тернопільського міського нотаріального округу Бондарчук О.І. від 29.11.2022 р. (зареєстровано в реєстрі № 4455) згідно якої Онисько Віта Богданівна уповноважує Сендецького Богдана Михайловича та фізичну особу – підприємця Сендецького Владислава Богдановича продати транспортний засіб марки VOLKSWAGEN CRAFTER, реєстраційний номер ВО4265ВІ, для чого останнім надається право на керування цим транспортним засобом. Таким чином, Фізичною особою – підприємцем Сендецьким Владиславом Богдановичем (РНОКПП – 3695107134) у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства). 3) Згідно пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. Фізичною особою – підприємцем Сендецьким Владиславом Богдановичем (РНОКПП – 3695107134) у складі тендерної пропозиції не надано довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. 4) Додатком № 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовника, передбачено, що з метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - сертифікат, що посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» чинний на дату розкриття пропозиції; - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, не більше річної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством; - гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до місця доставки (поставка згідно заявок та залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 85% від загального); - інформаційна довідка, складена в довільній формі щодо походження продукції із зазначенням країни виробника. Фізичною особою – підприємцем Сендецьким Владиславом Богдановичем (РНОКПП – 3695107134) у складі тендерної пропозиції не надано акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, не більше річної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Фізичній особі – підприємцю Сендецькому Владиславу Богдановичу (РНОКПП – 3695107134) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»); - надати додатки № 1 та № 2 до договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 11.08.2022 р. б/н та акт здачі-приймання приміщення. Крім того, згідно ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років; - надати копії документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства); - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи; - надати акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, не більше річної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.