Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 262 129,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 310,65 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 43915488 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Устенко |
Телефон: | +380967045450 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67452, Україна, Одеська область,смт Лиманське, вул. Центральна, 79 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей: - не надано видаткові накладні з підписами обох сторін та/або відгук від замовника, з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставлених товарів з зазначенням дати та номеру договору. Відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці; - неповна інформація у довідці в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору до предмету закупівлі (15330000-0 Оброблені фрукти та овочі) (неповна інформація про номер та дату аналогічного договору); - привести у відповідність договір про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення та документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів (акти виконаних робіт ). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідность: - Додаток № 1 до тндерної документації: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (надаються в електронному кольоровому вигляді (сканованих з оригіналів документів) в форматі pdf) п.1 п.п. 1; - Додаток № 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ЗАВДАННЯ» п.4 п.п. 4.1, 4.2. 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - видаткові накладні з підписами обох сторін та/або відгук від замовника, з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставлених товарів з зазначенням дати та номеру договору; - виправлену довідку в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору до предмету закупівлі (15330000-0 Оброблені фрукти та овочі) (із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента); - Приведені у відповідність скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючого до 31.12.2023 року та скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів (акти виконаних робіт).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.