Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-08-2023, 00:00
юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти державного бюджету
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 115 117,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 590,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний заклад "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Джерело" Міністерства охорони здоров'я України |
ЄДРПОУ: | 01981951 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козар Ірина Іванівна |
Телефон: | 380324750004 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82200, Україна, Львівська область,Трускавець, вул. Суховоля ,75 |
1 |
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Не подано Виконання аналогічних договорів про поставку борошна або крупи Замовникам державної або комунальної форми власності за 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку борошна або крупи з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2023 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)(може подаватись копія договору, що виконується) та довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору. 2. Не подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий не раніше серпня 2023 року 3. не подано гарантійний лист про те, що Товар не повинен містити генетично модифіковані організми 4. не подано гарантійний лист про те, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором з урахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат 5. не подано гарантійний лист про те, що Поставка товару здійснюється щоденно 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.3 додатку 2 тендерної документації 3. п.7 розділу ІІІ тендерної документації 4. п.1 розділу ІІІ тендерної документації 5. технічне завдання 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Виконання аналогічних договорів про поставку борошна або крупи Замовникам державної або комунальної форми власності за 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку борошна або крупи з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2023 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)(може подаватись копія договору, що виконується) та довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий не раніше серпня 2023 року 3. гарантійний лист про те, що Товар не повинен містити генетично модифіковані організми 4. гарантійний лист про те, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором з урахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат 5. гарантійний лист про те, що Поставка товару здійснюється щоденно
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.