Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 146 977,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 734,89 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 43915488 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Устенко |
Телефон: | +380967045450 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67452, Україна, Одеська область,смт Лиманське, вул. Центральна, 79 |
2 |
перелік виявлених невідповідностей: - невідповідність відкуку від замовника до заявленого аналогічного договору учасником; - неповна інформація у довідці в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору до предмету закупівлі (Хліб) (неповна інформація про номер та дату аналогічного договору); - привести у відповідність договір про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення та документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів (акти виконаних робіт ). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідность: - Додаток № 1 до тндерної документації: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (надаються в електронному кольоровому вигляді (сканованих з оригіналів документів) в форматі pdf) п.1 п.п. 1; - Додаток № 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ЗАВДАННЯ» п.4 п.п. 4.1, 4.2. 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - відповідні відгук замовника та аналогічний договір до предмету закупівлі (хліб); - виправлену довідку в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору до предмету закупівлі (Хліб) (із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента); - Приведені у відповідність скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючого до 31.12.2023 року та скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів (акти виконаних робіт).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.