Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 19 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 97,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рудик Вікторія |
Телефон: | +380444890186 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
0 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 43 Особливостей. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п. 1 Додатку №2 до ТД щодо аналогічних договорів – Учасником надано довідку, в якій НЕ вказано повну назву контрагента, його місцезнаходження, назву предмету закупівлі, строк виконання договору. Також НЕ надано копію аналогічних договорів предмету закупівлі, зазначених у довідці (зі специфікацією, додатковими угодами, всіма додатками та копією документу(ів), що підтверджують його виконання). Відповідно п. 6 Розділу 3 тендерної документації – Відсутня довідка із зазначенням інформації щодо наявності/відсутності укладених раніше договорів з замовником. Відповідно п. 3 якісних, кількісних, технічних вимог Додатку №3 до ТД – Довідка відсутня. Відповідно п. 1 загальних вимог Додатку №3 до ТД – Гарантійний лист відсутній. Відповідно п. 2 загальних вимог Додатку №3 до ТД – Гарантійний лист відсутній. Відповідно п. 3 загальних вимог Додатку №3 до ТД – Гарантійний лист відсутній. Відповідно п. 4 загальних вимог Додатку №3 до ТД – Сертифікат стандарту ISO серії 9001 відсутній. Відповідно п. 6 загальних вимог Додатку №3 до ТД – Гарантійний лист відсутній. Відповідно п. 4 Розділу 3 тендерної документації – Гарантійний лист про те, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій відсутній. Відповідно п. 2 Розділу 5 тендерної документації – Гарантійний лист про те, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції відсутній. Відповідно п. 3.2 Додатку №2 до ТД – Відсутня копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно п. 3.7 Додатку №2 до ТД – Довідка відсутня. Відповідно п. 3 Розділу 7 тендерної документації – Відсутня лист-згода на виправлення арифметичних помилок. Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Усі документи, які складаються безпосередньо Учасником або Учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі Учасником надано Інформаційний лист щодо відсутності ліцензії, але датована від 14.07.2023р. Також надано копію ідентифікаційного коду у вигляді довідки, датована від 14.04.2023р. Тобто, складені безпосередньо Учасником надані документи оформлені раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен надати: Оновлену про виконання аналогічного(их) договору(ів), де буде вказано номер та дату укладеного договору; повну назву контрагента, його місцезнаходження, телефон; назву предмету закупівлі; вартість договору та строк його виконання. Також надати копії аналогічних договорів предмету закупівлі, зазначених у довідці (зі специфікацією, додатковими угодами, всіма додатками та копією документу(ів), що підтверджують його виконання); Довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності/відсутності укладених раніше договорів з замовником; Гарантійний лист про відповідність вимогам зазначеним в даному пункті, а саме: Умови поставки: Здійснюється на адресу замовника, за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється невеликими партіями у обсягах, виключно згідно заявок уповноважених осіб замовника з дотриманням термінів його реалізації. Кожна партія товару повинна мати достатній термін придатності та супроводжуватися документами, що підтверджують відповідність якісним, безпечним та санітарно-гігієнічним вимогам (документи передбачені діючим законодавством України). Поставка здійснюється спеціалізованим транспортом з відповідною вологістю, згідно з правилами перевезення продуктів харчування. При виявленні замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – замовник має право повернути товар. На недоброякісний товар складається акт і товар повертається постачальнику, який зобов’язаний своїми силами замінити цей товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці замовника, на якісний товар протягом 48 годин; Гарантійний лист яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом цієї закупівлі у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника, відповідно до вимог замовника. Строк придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 80% загального терміну зберігання, що встановлений виробником та зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці (упаковці) і вважається гарантійним терміном, а з іншим строком придатності за згодою сторін. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, назву предмета закупівлі згідно оголошення; Гарантійний лист про те, що товар, який пропонується постачати замовнику, не містить генно-модифікованих організмів, а якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, відповідають державним стандартам, передбачених законодавством України; Гарантійний лист про наявність оригіналів, дійсних на момент кожної поставки товару медичних особових книжок водіїв-експедиторів з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпеченням їх санітарним одягом (халатом та рукавицями); Сертифікат на систему управління якістю вимогам стандарту ISO серії 9001; Гарантійний лист про відповідність вимогам зазначеним в даному пункті, а саме: Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Відповідні дослідження щодо якості будуть проводитись за рахунок постачальника. В разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення продукції постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції; Гарантійний лист про те, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Гарантійний лист про те, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі; Копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Інформацію або довідку у довільній формі про країну походження товару предмета закупівлі; Лист-згоду в довільній формі про те, що Замовник має право на виправлення арифметичних помилок учасника, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій тендерній пропозиції під час проведення її оцінки; Оновлені: Інформаційний лист щодо відсутності ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, Копію ідентифікаційного коду у вигляді довідки. У зв’язку з тим, що наявне ВЕЛИКА кількість виявлених невідповідностей в складі тендерної пропозиції учасника та ВЕЛИКА кількість документів, які вимагаються для надання або виправлення – інформація займає дастаню кількість символів, а саме 14720, а спроможність системи на майданчику – це кількість символів від 3 до 10000, Замовник не має можливості в повній мірі надати необхідну інформацію для Учасника шляхом публікації в електронній системі. Тому, весь повний текс щодо вимоги про усунення невідповідностей – додано в документи «Кваліфікація учасника» у вигляді Протоколу уповноваженої особи щодо усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.