Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
ДСТУ 4492:2017 „Олія соняшникова. Технічні умови” або нормативно-технічна документація виробника не гірше діючого ДСТУ, розфасована в прозорі пляшки з полімерних матеріалів з герметично закупореними ковпачками з полімерних матеріалів об’ємом 1 літр (дм3), запаковані у прозору термозсідальну плівку, ящики з гофрованого картону або іншу тару згідно з чинними нормативними документами та мають бути сформовані на піддонах
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 377 921,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 668,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 41 337,63 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 00732619 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://apk.adm-pl.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Владислав Приймак |
| Телефон: | +380532607606 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. ВАЛЕНТИНА МІЩЕНКА, буд. 2 |
3 |
1. Учасником, згідно додатку 1, додатку 1.1 тендерної документації по даній закупівлі надано „ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ” щодо участі у закупівлі олії соняшникової рафінованої (код ДК 021:2015 (CPV 2008) - 15420000-8 - Рафіновані олії та жири) Вих. 04/08/23-3096 від 04.08.2023 року в якій вказано предмет закупівлі, що не стосується даного тендеру, а саме «М'ясо тушковане з яловичини», а також пункт 1 вказаної тендерної пропозиції містить інформацію про згоду підписати договір на його виконання за ціною, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі; 2. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про те, що водій (експедитор) транспортного засобу та/або особа(и), що супроводжуватимуть продукти та виконуватимуть вантажно-розвантажувальні роботи, пройшли медичний огляд та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями тощо), передбачений пунктом 2 додатку 2 тендерної документації по даній закупівлі; 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним вимогам Вих. №21/07/23-4009 від 21.07.2023 року, що вимагається згідно додатку 5 тендерної документації по даній закупівлі, який складено 21.07.2023 до моменту оголошення вказаної закупівлі та початку прийому пропозицій учасників з 31.07.2023 року. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) розміщуємо у строк, який є не меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей шляхом завантаження учасником до електронної системи закупівель документів, складених відповідно з вимогами тендерної документації по даній закупівлі та підписані уповноваженою особою учасника. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.