Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 81 882,67 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 818,83 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 22144952 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ксенія Козицька |
Телефон: | +380676543123 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А |
2 |
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Відповідно до вимог пп.3.2 п.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації , Замовником встановлені вимоги щодо якщо аналогічний договір є оприлюдненим відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вказуються посилання на ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro. Всупереч вимогам пп.3.2 п.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro в довідці №3.1/т-51 від 04.08.2023 «Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі», а саме з замовником Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виправити невідповідності. 2. Відповідно до вимог пп.3.1. і 3.2 п.3 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлені вимоги: «3.1. Довідку, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з бюджетною установою (НА ВСЮ СУМУ ТА НА ВЕСЬ ОБ’ЄМ ВИЗНАЧЕНИЙ ДОГОВОРОМ) у кількості 2 одиниць» та «3.2. Учасником надається копія аналогічного договору (з усіма додатками, доповненнями та додатковими угодами, які були укладені сторонами протягом строку його дії)). Документальне підтвердження виконання даного договору в повному обсязі підтверджується: ВИДАТКОВОЮ(-МИ) НАКЛАДНОЮ (-МИ), ВИПИСКА З БАНКУ ПРО ПЛАТЕЖІ ЗА ДОГОВОРОМ ВКАЗАНИМ У ДОВІДЦі.» На виконання цієї вимоги учасник надав накладні по аналогічному договору №073Т/кл-22 від 19.05.2022р. були надані такі накладні: №12716 від 06.06.22 на суму 1189,00 грн., №13091 від 09.06.2022 суму 1240,80 грн., №12908 від 06.06.2022 на суму 1267,20 грн., №13312 від 13.06.2022 на суму 1478,40 грн., №12144 від 23.05.2022 на суму 1188,00 грн., №12519 від 30.05.2022 на суму 924,00 грн., №12313 від 26.05.2022 на суму 633,60 грн. Також, на виконання вимоги Замовника (надання виписки з банку про платежі за договором вказаним у довідці), учасником надано банківські виписки, а саме завантажені файли «3.1.2 БВ 09.06.22.pdf», «3.1.2 БВ 16.06.22.pdf» та «3.1.2 БВ 31.05.22.pdf», за якими сума оплати за Договором складає 7 920,00 грн., але відповідно до останньої платіжки (у файлі«3.1.2 БВ 31.05.22.pdf») на суму 1 557,60 грн. зазначається, що оплат здійснюється за накладною №12150 від 24.05.2022р. Всупереч вимогам, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджував поставку товару на суму 1 557,60 грн. Зважаючи на надані документи, договір по наданим накладним виконаний НЕ ПОВНІСТЮ або є факт підробки документів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виправити невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-08-2023, 00:01
Період оскарження:
з 15-08-2023, 14:27 по 26-08-2023, 00:00
Документи: