Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Код за ДК 021:2015 - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 - м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9, - м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3; - м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53; - Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1; - м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; Кількість: 10 (найменувань), у тому числі: 1) Борошно пшеничне вищого гатунку - 20 000 кг 2) Крупа гречана – 4000 кг 3) Рис пропарений довгозернистий – 5000 кг 4) Кус-кус – 3000 кг 5) Булгур – 2000кг 6) Крупа пшенична (яра) – 1000 кг 7) Крупа вівсяна (пластівці вівсяні) – 1000 кг 8) Крупа ячна – 1000 кг 9) Крупа пшоно – 500 кг 10) Крупа кукурудзяна – 1000 кг 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 738 590,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.07.2023 до 00:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 60 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 738 590,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 17 385,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національна академія внутрішніх справ |
ЄДРПОУ: | 08751177 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Контактна особа: | Костянтин Доценко |
Телефон: | +380987579685 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, м. Київ,м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
5 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник: - Не надав гарантійний лист що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату подання тендерної пропозиції - Не надав інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком № 5 до цієї тендерної документації) - Не надав довідку в довільній формі в електронному вигляді щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: товари, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства - Не надав письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників, а лише на диектора - Не надав інформаційну довідку в довільній формі про те, що: В Учасника міститься /не міститься інформація в Єдиному реєстрі юридичних осіб – підприємців про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України; - Документ - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше 2023 року виданий не у відповідності до Наказу Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 та норм видачі відповідних документів - Не надав копію протоколу випробувань виданий Виробником або експертний висновок або інший документ, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні та мікробіологічні на булгур та кус кус а також надати копію протоколу випробувань за мікробіологічними показниками на весь перелік продукції оскільки в наявних протоколах тільки на органолептичні, фізико-хімічні показники наяна інформація. - Не надав скановану довідку, складеною в довільній формі з інформацією про те, що на Учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та інших нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), відповідно до яких заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). - Не надав підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. - Учасник надав довідку №942 від 08.02.2023 р. щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з переліком власної матеріально технічної бази але не підтвердив право власності на неї. - В довідці щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №1507 від 25.05.2023 р. учасник не вказав загальний стаж роботи працівників. - В довідці щодо виконання аналогічних договорів учасник не зазначив контактний телефон головного управління Національної поліції в Рівненській області. - Учасник надав копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); та копії податкових накладних (лише для платників ПДВ); щодо аналогічних договорів не в повному обсязі що не дає змоги підтвердити виконання договору, відповідно в листах відгуках також не вказано про повне виконання договорів. - Учасник не надав пояснення щодо ненадання щодо копій форми №1 “Баланс” та форми №2 “Звіт про фінансові результати” за останній квартал з початку звітного періоду 2023 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу - Не надав оригінал або завірену підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копію довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями такі документи: - Надати гарантійний лист що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату подання тендерної пропозиції - Надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком № 5 до цієї тендерної документації) - Надати довідку в довільній формі в електронному вигляді щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: товари, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства - Надати письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників, а лише на диектора - Надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: В Учасника міститься /не міститься інформація в Єдиному реєстрі юридичних осіб – підприємців про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України; - Надати Документ - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше 2023 року виданий у відповідності до Наказу Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 та норм видачі відповідних документів - Надати копію протоколу випробувань виданий Виробником або експертний висновок або інший документ, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні та мікробіологічні на булгур та кус кус а також надати копію протоколу випробувань за мікробіологічними показниками на весь перелік продукції згідно технічного завдання. - Надати скановану довідку, складеною в довільній формі з інформацією про те, що на Учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та інших нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), відповідно до яких заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). - Надати підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. - Надати підтвердження права власності матеріальної бази яка зазначена в довідці №942 від 08.02.2023 р. - Надати довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з вказаним загальним стажем роботи працівників. - Надати довідку щодо виконання аналогічних договорів учасник з зазначенням контактного телефону головного управління Національної поліції в Рівненській області. - Надати копії всіх документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); та копії податкових накладних (лише для платників ПДВ); щодо аналогічних договорів в повному обсязі - Надати пояснення щодо ненадання копій форми №1 “Баланс” та форми №2 “Звіт про фінансові результати” за останній квартал з початку звітного періоду 2023 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу - Надати оригінал або завірену підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копію довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.