Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-07-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. № 1178. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями .
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 51 925,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 259,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський дошкільний навчальний заклад №45 |
| ЄДРПОУ: | 20426468 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вишнівська Марія Олександрівна |
| Телефон: | +380689665954 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Трипільська, будинок 14-А |
0 |
Інформація, яка прописана в тендерній пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) містить суперечності – не відповідає інформації, що міститься у проєкті договору про закупівлю товарів (ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо: філе куряче) (Додаток 3 до тендерної документації). А саме кількість товару, яка зазначена у тендерній пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) не відповідає кількості товару у специфікації (Додаток 1) проєкту договору про закупівлю товарів (ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо: філе куряче) (Додаток 3 до тендерної документації). Згідно пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати у новій редакції Додаток 4 до тендерної документації: Тендерна пропозиція.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.