Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-07-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 379 960,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 899,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ЛІДЕР" ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 33128915 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Горбатюк |
| Телефон: | +380968449323 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 27000, Україна, Кіровоградська область,Новоукраїнський р-н, смт Добровеличківка, вул. Європейська, 135 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
зменшено видатки за предметом закупівлі та спрямовано на інші витрати
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-10-2023, 16:51
Період оскарження:
з 21-09-2023, 10:00 по 02-10-2023, 00:00
Документи:
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № щодо прийняття рішення уповноваженою особою смт. Добровеличківка «03» серпня 2023 року Мною, Горбатюк Світланою Анатоліївною, фахівцем з публічних закупівель Добровеличківського ліцею «Лідер» Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області (надалі – Уповноважена особа) під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ФОП КРЮЧКОВА АРТУРА ГЕННАДІЙОВИЧА виявлено невідповідності в інформації / документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції на закупівлю код ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Брикети паливні з соломи) згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-14-011310-a , зокрема, виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції не надано «Згоду-повідомлення на обробку персональних даних» відповідно до вимог тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 «Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: −інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; −інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; −для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; −інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно з Додатком 2 до тендерної документації; −лист-згода на обробку персональних даних щодо уповноваженої особи учасника так і на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та листами-згодами від усіх осіб, персональні дані яких (інформація про їх паспортні дані (серія, номер) та/або РНОКПП) оприлюднені в документах створених та наданих Учасником - відповідно до Додатку 5 до тендерної документації; −документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції; (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією); −інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); −у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; −іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: «Згоду-повідомлення на обробку персональних даних» відповідно до вимог тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не в повному обсязі виконано вимогу п. 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в складі тендерної пропозиції учасник надає довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В повному обсязі виконати вимогу п. 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю». 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не в повному обсязі виконано вимогу ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» «1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів (не менше одного щодо постачання брикетів паливних з соломи. Довідка повинна містити наступну інформацію: повне найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо) для якого здійснювались поставки, його код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору; номер та дата договору, предмет договору, найменування та обсяг товару, поставленого згідно договору.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В повному обсязі виконати вимогу ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» та надати довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів (не менше одного щодо постачання брикетів паливних з соломи. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи викладене уповноважена особа Добровеличківського ліцею «Лідер» Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані Учасником ФОП КРЮЧКОВИМ АРТУРОМ ГЕННАДІЙОВИЧЕМ під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Брикети паливні з соломи) згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-14-011310-a. Уповноважена особа Світлана ГОРБАТЮК
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою смт. Добровеличківка «07» серпня 2023 року Мною, Горбатюк Світланою Анатоліївною, фахівцем з публічних закупівель Добровеличківського ліцею «Лідер» Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області (надалі – Уповноважена особа) під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ФОП ГОЛОВКО ОЛЕГА СТАНІСЛАВОВИЧА виявлено невідповідності в інформації / документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції на закупівлю код ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Брикети паливні з соломи) згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-14-011310-a , зокрема, виявлено такі невідповідності: 1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції не надано пояснення щодо ціни пропозиції на підставі нормативної потреби. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах у відповідності до групи 8 Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 15.06.2021 № 156, необхідних для надання послуг, та поточних цін на них (надати документальне обґрунтування у вигляді порівняльної таблиці) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Пояснення щодо ціни пропозиції на підставі нормативної потреби. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи викладене уповноважена особа Добровеличківського ліцею «Лідер» Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані Учасником ФОП ГОЛОВКО ОЛЕГОМ СТАНІСЛАВОВИЧЕМ під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Брикети паливні з соломи) згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-14-011310-a. Уповноважена особа Світлана ГОРБАТЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.