Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 55 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 277,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рудик Вікторія |
Телефон: | +380444890186 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
2 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 43 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №3 до ТД. Відповідно п. 3 якісних, кількісних, технічних вимог Додатку №3 до ТД – Учасник повинен надати гарантійний лист про відповідність вимогам зазначеним в даному пункті, а саме: Умови поставки: Здійснюється на адресу замовника, за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється невеликими партіями у обсягах, виключно згідно заявок уповноважених осіб замовника з дотриманням термінів його реалізації. Кожна партія товару повинна мати достатній термін придатності та супроводжуватися документами, що підтверджують відповідність якісним, безпечним та санітарно-гігієнічним вимогам (документи передбачені діючим законодавством України). Поставка здійснюється спеціалізованим транспортом з відповідною вологістю, згідно з правилами перевезення продуктів харчування. При виявленні замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – замовник має право повернути товар. На недоброякісний товар складається акт і товар повертається постачальнику, який зобов’язаний своїми силами замінити цей товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці замовника, на якісний товар протягом 48 годин. Такий документ відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №3 до ТД. Відповідно п. 3 якісних, кількісних, технічних вимог Додатку №3 до ТД – Учасник повинен надати гарантійний лист про відповідність вимогам зазначеним в даному пункті, а саме: Умови поставки: Здійснюється на адресу замовника, за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється невеликими партіями у обсягах, виключно згідно заявок уповноважених осіб замовника з дотриманням термінів його реалізації. Кожна партія товару повинна мати достатній термін придатності та супроводжуватися документами, що підтверджують відповідність якісним, безпечним та санітарно-гігієнічним вимогам (документи передбачені діючим законодавством України). Поставка здійснюється спеціалізованим транспортом з відповідною вологістю, згідно з правилами перевезення продуктів харчування. При виявленні замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – замовник має право повернути товар. На недоброякісний товар складається акт і товар повертається постачальнику, який зобов’язаний своїми силами замінити цей товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці замовника, на якісний товар протягом 48 годин. Такий документ відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №3 до ТД. Відповідно п. 1 загальних вимог Додатку №3 до ТД – З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару, учасник надає гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом цієї закупівлі у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника, відповідно до вимог замовника. Строк придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 70% загального терміну зберігання, що встановлений виробником та зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці (упаковці) і вважається гарантійним терміном, а з іншим строком придатності за згодою сторін. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, назву предмета закупівлі згідно оголошення. Учасником надано гарантійний лист, в якому НЕ вказано назву предмета закупівлі згідно оголошення. Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №3 до ТД. Відповідно п. 3 загальних вимог Додатку №3 до ТД – Учасник повинен надати гарантійний лист про відповідність вимогам зазначеним в даному пункті, а саме: Пропозиція Учасника повинна містити інформацію у довільній формі, що запропонований товар не раніше 2022 року виробництва. Продукція, що постачається, повинна мати спожиткове пакування з маркуванням, яке забезпечує чіткість читання: назви товару; назви та повної адреси і телефону виробника, адреси потужностей виробництва; складу продукції у порядку переваги складників, що їх використовували під час його виробництва; харчової (поживної) та енергетичної цінності (калорійності) у встановлених одиницях вимірювання на 100г продукту; кінцевої дати споживання «Вжити до ...» або дати виробництва та строку придатності; умов зберігання; тощо. Учасником надано гарантійний лист, в якому НЕ вказано, що товар який пропонується буде не раніше 2022 року виробництва. Відповідно п. 6 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності/відсутності укладених раніше договорів з замовником. Такий документ відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно п. 3 Розділу 7 тендерної документації – Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій тендерній пропозиції під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен: – Надати гарантійний лист про відповідність наступним вимогам: Умови поставки: Здійснюється на адресу замовника, за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється невеликими партіями у обсягах, виключно згідно заявок уповноважених осіб замовника з дотриманням термінів його реалізації. Кожна партія товару повинна мати достатній термін придатності та супроводжуватися документами, що підтверджують відповідність якісним, безпечним та санітарно-гігієнічним вимогам (документи передбачені діючим законодавством України). Поставка здійснюється спеціалізованим транспортом з відповідною вологістю, згідно з правилами перевезення продуктів харчування. При виявленні замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – замовник має право повернути товар. На недоброякісний товар складається акт і товар повертається постачальнику, який зобов’язаний своїми силами замінити цей товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці замовника, на якісний товар протягом 48 годин. Такий документ відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. – Надати оновлений гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом цієї закупівлі у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника, відповідно до вимог замовника. Строк придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 70% загального терміну зберігання, що встановлений виробником та зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці (упаковці) і вважається гарантійним терміном, а з іншим строком придатності за згодою сторін. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, назву предмета закупівлі згідно оголошення. – Надати оновлений гарантійний лист, яким підтверджується, що запропонований товар буде не раніше 2022 року виробництва. Продукція, що постачається, повинна мати спожиткове пакування з маркуванням, яке забезпечує чіткість читання: назви товару; назви та повної адреси і телефону виробника, адреси потужностей виробництва; складу продукції у порядку переваги складників, що їх використовували під час його виробництва; харчової (поживної) та енергетичної цінності (калорійності) у встановлених одиницях вимірювання на 100г продукту; кінцевої дати споживання «Вжити до ...» або дати виробництва та строку придатності; умов зберігання; тощо. – Надати довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності/відсутності укладених раніше договорів з замовником. – Надати лист-згоду в довільній формі на виправлення арифметичних помилок.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.