Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 48 550,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 242,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
| ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рудик Вікторія |
| Телефон: | +380444890186 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
2 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 43 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати заповнену форму "Тендерна пропозиція" згідно з Додатком №1 до ТД. Відповідно Додатка №1 до ТД – тендерна пропозиція оформлюється на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) та подається за встановленою замовником формою, Учасник не повинен відступати від даної форми. ТОВ "АКТИВ-ФУД" надало свою тендерну пропозицію, але без вихідного номеру та дати оформлення пропозиції. Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) – учасник має накласти КЕП або УЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. ТОВ "АКТИВ-ФУД" надало ВИТЯГ №2326504500336 з реєстру платників податку на додану вартість в електронному вигляді, але без накладання КЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №3 до ТД. Відповідно п. 1 загальних вимог Додатку №3 до ТД – З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару, учасник надає гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом цієї закупівлі у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника, відповідно до вимог замовника. Строк придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 70% загального терміну зберігання, що встановлений виробником та зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці (упаковці) і вважається гарантійним терміном, а з іншим строком придатності за згодою сторін. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, назву предмета закупівлі згідно оголошення. Учасником надано гарантійний лист, в якому НЕ вказано назву предмета закупівлі згідно оголошення. Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №3 до ТД. Відповідно п. 3 загальних вимог Додатку №3 до ТД – Учасник повинен надати гарантійний лист про відповідність вимогам зазначеним в даному пункті, а саме: Пропозиція Учасника повинна містити інформацію у довільній формі, що запропонований товар не раніше 2022 року виробництва. Продукція, що постачається, повинна мати спожиткове пакування з маркуванням, яке забезпечує чіткість читання: назви товару; назви та повної адреси і телефону виробника, адреси потужностей виробництва; складу продукції у порядку переваги складників, що їх використовували під час його виробництва; харчової (поживної) та енергетичної цінності (калорійності) у встановлених одиницях вимірювання на 100г продукту; кінцевої дати споживання «Вжити до ...» або дати виробництва та строку придатності; умов зберігання; тощо. Учасником надано гарантійний лист, в якому НЕ вказано, що товар який пропонується буде не раніше 2022 року виробництва. Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №3 до ТД. Відповідно п. 5 загальних вимог Додатку №3 до ТД – Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії чинних документів, які підтверджують якість, безпечність та відповідність товару, який пропонується учасником, а саме: копію декларації виробника або сертифікат якості/відповідності, або копію посвідчення/паспорту про якість, або протокол випробувань (досліджень), або експертний висновок щодо предмету закупівлі або інший документ, що засвідчує якість продукції. Учасником надано посвідчення якості виробника ТОВ "НАДІЯ" на крупи перлову та ячну. Також було надано протокол випробувань на ячмінь ТОВ "НАДІЯ", що має дуже нерозбірливий вигляд, що суперечить вимогам тендерної документації – електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким, розбірливим, читабельним. Це унеможливлює перегляд інформації та відповідно унеможливлює оцінку пропозиції Учасника. Відповідно п. 6 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності/відсутності укладених раніше договорів з замовником. Такий документ відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно п. 3 Розділу 7 тендерної документації – Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій тендерній пропозиції під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен: – Надати оновлену Тендерну пропозицію з вихідним номером та датою оформлення пропозиції. – Надати ВИТЯГ №2326504500336з реєстру платників податку на додану вартість в електронному вигляді з накладання КЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. – Надати оновлений гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом цієї закупівлі у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника, відповідно до вимог замовника. Строк придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 70% загального терміну зберігання, що встановлений виробником та зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці (упаковці) і вважається гарантійним терміном, а з іншим строком придатності за згодою сторін. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, назву предмета закупівлі згідно оголошення. – Надати оновлений гарантійний лист, яким підтверджується, що запропонований товар буде не раніше 2022 року виробництва. Продукція, що постачається, повинна мати спожиткове пакування з маркуванням, яке забезпечує чіткість читання: назви товару; назви та повної адреси і телефону виробника, адреси потужностей виробництва; складу продукції у порядку переваги складників, що їх використовували під час його виробництва; харчової (поживної) та енергетичної цінності (калорійності) у встановлених одиницях вимірювання на 100г продукту; кінцевої дати споживання «Вжити до ...» або дати виробництва та строку придатності; умов зберігання; тощо. – Надати оновлений протокол випробувань на ячмінь, електронний вигляд якого повинен бути чітким, розбірливим, читабельним. – Надати довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності/відсутності укладених раніше договорів з замовником. – Надати лист-згоду в довільній формі на виправлення арифметичних помилок.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.