Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Фактичне місцезнаходження Замовника: 01042, Україна, м. Київ, вул. Дмитра Дорошенка, 18 (вул. Чигоріна, 18). CPV код номенклатурної позиції: 15811100-7 Хліб
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 207 620,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 038,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНЕ СЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ, ВІДНОВЛЕННЯ ТА БЕЗПЕКИ" |
ЄДРПОУ: | 44885549 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Григоренко Людмила |
Телефон: | 380972619564 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07201, Україна, Київська область,Вишгородський р-н, селище міського типу Іванків, вул. Проскури Івана, будинок 47 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей При розгляді документів тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД" виявлено невідповідності у документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією для документального підтвердження відповідності Учасника, а саме: 1. Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, надав Довідку від 17.07.2023р. вих. 08/07-02 з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази орендоване в ПрАТ «Черкаський хлібокомбінат» згідно договору оренди цілісного майнового комплексу від 10 січня 2020 року. Інформація про майно, зазначена у вказаній довідці, не підтверджена оригіналом документа на право користування приміщеннями, чим не виконано вимогу пп. 1.1. п. 1 Додатку №2 до тендерної документації. 2. Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, не надав довідку про наявність спеціального автотранспорту для перевезення продуктів харчування, що є предметом даної закупівлі, за формою, встановленою у пп. 1.2. п. 1 Додатку №2 до тендерної документації, чим не виконано вимогу пп. 1.2. п. 1 Додатку №2 до тендерної документації. Разом з тим, Учаснику, для підтвердження наявності: 1) власного автотранспорту вказаного у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає: - сканкопії технічних паспортів на автотранспорт (Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) із зазначення власника – Учасника закупівлі; 2) у разі використання залученого автотранспорту, із зазначенням про таке залучення у колонці 4 Довідки, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 даного Додатку, учасник повинен надати: - сканкопії з оригіналів дійсних та чинних, протягом всього строку поставки товару, договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди, або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк не менше строку поставки товару. У разі якщо строк дії вказаних договорів менше строку поставки товару, учасник додатково надає лист про те, що такий(і) договір(ори) буде(уть) продовжено/пролонговано на строк не менше строку поставки товару; - акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого автотранспорту, до договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання) - сканкопії з оригіналів технічних паспортів на залучений автотранспорт (Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Не надавши вищезазначені документи, Учасник не виконав вимоги пп. 1.1, 1.2 та 1.3 п.1 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей Учасник має надати: 1. На підтвердження інформації у довідці від 17.07.2023р. вих. 08/07-02 необхідно надати оригінал документа на право користування приміщеннями, зазначений у даній довідці, або надати іншу довідку з актуальною інформацією та підтверджуючими документами згідно вимог пп. 1.1. п. 1 Додатку №2 до тендерної документації. 2. Довідку про наявність спеціального автотранспорту для перевезення продуктів харчування, що є предметом даної закупівлі, за формою, передбаченою пп. 1.2. п. 1 Додатку №2 до тендерної пропозиції. 2.1. Для підтвердження наявності: 1) власного автотранспорту вказаного у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - сканкопії технічних паспортів на автотранспорт (Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) із зазначення власника – Учасника закупівлі; 2) у разі використання залученого автотранспорту, із зазначенням про таке залучення у колонці 4 Довідки, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 даного Додатку, учасник повинен надати: - сканкопії з оригіналів дійсних та чинних, протягом всього строку поставки товару, договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди, або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк не менше строку поставки товару. У разі якщо строк дії вказаних договорів менше строку поставки товару, учасник додатково надає лист про те, що такий(і) договір(ори) буде(уть) продовжено/пролонговано на строк не менше строку поставки товару; - акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого автотранспорту, до договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання) - сканкопії з оригіналів технічних паспортів на залучений автотранспорт (Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.