Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 99 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 495,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 02011031 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олеся Сакал |
Телефон: | +380432660177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
2 |
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником встановлена наступна вимога, а саме: На підтвердження того, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною осою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». Учасник надав в складі тендерної пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань на дату 06.06.2023р. (файл під назвою «16.Витяг з ЄДРПОУ 06.06.2023.pdf»). Але вимога Замовника надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів . Датою оголошення торгів є дата 12.07.2023р. Відповідно до Додатку №4 до Документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик Замовником встановлено наступні вимоги, а саме: на вимогу п.2 Додатку №4 Продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. Для підтвердження такої вимоги Учасник у складі пропозиції повинен надати: - надати скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції. В разі проведення дезінфекційних робіт власними силами Учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, на правові підстави проведення таких робіт та скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати. Учасник надав в складі тендерної пропозиції скан-копії актів виконаних робіт (файл під назвою «8.Документи щодо дезинфекції автотранспорту.pdf»), але за другий квартал. Крайній акт виконаних робіт від 19.06.2023р. Поточним кварталом відносно кінцевої дати подання пропозиції (кінцевою датою подання тендерних пропозицій є дата 20.07.2023р) є третій квартал. на вимогу пп.3 п.3 Додатку №4 Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи: гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені Замовником по цих торгах. Учасник надав в складі тендерної пропозиції гарантійний лист виробника (файл під назвою «10.Гарантійний лист виробника.pdf»), з якого випливає, що виробник молочної продукції Приватне акціонерне товариство «ЮРІЯ» підтверджує повноваження Приватного акціонерного товариства «Хмельницька маслосирбаза» на продаж (реалізацію)/поставку предмету закупівлі, а саме Сир кисломолочний 9%. Предметом закупівлі є молоко пастеризоване. на вимогу пп.12 п.3 Додатку №4 Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи, а саме копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). До поданого в складі пропозиції Учасника сертифікату ДСТУ ISO 28000, Учасник зобов’язаний надати підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 28000 (файли під назвами «ISO 28000 - Юрія.rar» «ISO 28000 - ХМСБ.rar»), але при розгляді наданих файлів виявлено наступне, а саме доступним для перегляду є сертифікат ДСТУ ISO 28000. Файли на підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації не відкриваються при перегляді, а випливає наступне «не вдалося відкрити цей файл, сталася помилка». На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». 2. Скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції. В разі проведення дезінфекційних робіт власними силами Учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, на правові підстави проведення таких робіт та скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати. 3. Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені Замовником по цих торгах. 4. Звіт з аудиту та рішення щодо сертифікації ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по переробці молока, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.