Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 112 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 125,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Інна Кареліна |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | КНП СОР "Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни" |
0 |
Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів, доданих до тендерної пропозиції учасника ФОП Передирій Ігор Миколайович (ІПН 3182604435) встановлено: 1. Пунктом 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначено: «З метою підтвердження включення витрат на постачання до ціни пропозиції учасником у складі пропозиції в довільній формі надається економічне обґрунтування ціни, що пропонується на торги». У складі пропозиції ФОП Передирій Ігор Миколайович (ІПН 3182604435) вказаний документ відсутній. 2. Пунктом 3 Додатку 2 до Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (Таблиця) передбачено подання потенційними учасниками копії накладної або акту прийому-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, зазначеного в довідці, копія якого надана до тендерної пропозиції. Учасником ФОП Передирій Ігор Миколайович (ІПН 3182604435) у складі пропозиції надано довідку в довільній формі № 962 від 18.07.2023, відповідно до якої досвід виконання аналогічного договору учасником підтверджується укладанням аналогічного договору з ФОП Репницька Валерія Владиславівна та надано копію вказаного договору. Разом з тим у складі пропозиції ФОП Передирій Ігор Миколайович (ІПН 3182604435) відсутні копії накладної або акту прийому-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, зазначеного в довідці, копія якого надана до тендерної пропозиції. 3. Пунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Таблиця) передбачено подання потенційними учасниками копій медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників, відповідальних за виконання договору разом з медичними картками встановленої форми. Учасником ФОП Передирій Ігор Миколайович (ІПН 3182604435) у складі пропозиції надано довідку у довільній формі № 957 від 17.07.2023, відповідно до якої в учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, а саме: Крутов А.Ю., Козлов Д.М., Задерей В.В., а також медичні книжки на вказаних працівників. Разом з тим, у складі пропозиції ФОП Передирій Ігор Миколайович (ІПН 3182604435) відсутні медичні картки встановленої форми на зазначених працівників. 4. Пунктом 4 «Інші документи та документи, які підтверджують технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності в рамках ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання потенційними учасниками документів, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» (надати наказ про впровадження системи НАССР). У складі пропозиції ФОП Передирій Ігор Миколайович (ІПН 3182604435) вказаний документ відсутній. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: - надати економічне обґрунтування ціни; - надати копію накладної або акту прийому-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, зазначеного в довідці, копія якого надана до тендерної пропозиції; - надати медичні картки на працівників Крутова А.Ю., Козлова Д.М., Задерея В.В.; - надати наказ про впровадження системи НАССР. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.