Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Саджанці сакур
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 751,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" |
| ЄДРПОУ: | 03352024 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Пилипака |
| Телефон: | +380972122362 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 35000, Україна, Рівненська область,м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30 |
0 |
Шановний учасник ФОП «АТРОЩЕНКО МАКСИМ ІВАНОВИЧ» При вивченні Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності в документах, що подані Вами у складі Тендерної пропозиції для участі у закупівлі товару за ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева (Саджанці сакур) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-002282-а. Зокрема: - надані Учасником у складі своєї Тендерної пропозиції документи, які складено ним у довільній формі, не відповідають вимогам абз. 5 п. 1 Розділу Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено, що: «документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс)». Зважаючи на вище викладене, у порядку п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» просимо Вас у передбачений Законом термін усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель та належним чином подати зазначені вище документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.