Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 449 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 246,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області |
| ЄДРПОУ: | 41870723 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ліщинська Світлана Степанівна |
| Телефон: | +380972274044 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 31022, Україна, Хмельницька область,Антоніни, площа Графська, будинок 3 |
2 |
Згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Замовник звертається до Учасника процедури закупівлі для уточнення інформації пропозиції. 1) Замовником виявлено невідповідності в документах пропозиції Учасника а саме: - Учасником надана довідка з аналогічними договорами де не зазначено всієї інформації згідно вимог ТД; - Учасником не надана довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації згідно вимог ТД; - Учасником не надана довідка щодо поставки товару згідно вимог додатку 1 до ТД; - Учасником не надана довідка щодо надання документів якості згідно вимог додатку 1 до ТД; 2) Вимоги тендерної документації щодо виявлених невідповідностей: - п.п.2.1. п.3.5.2. Розділу 3 ТД: «2.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору»; - п.п.3.1. п.3.5.2. Розділу 3 ТД: «3.1. Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів (договору), переліку організацій (замовників), сум договорів, які підписані та виконані в 2021 - 2022 роках, разом із копіями договорів (не менше 3-х), що вказані в довідці. Аналогічні договори повині бути укладені з Замовниками (Державними установами) в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)»; - п.5. додатку 1 до ТД: «Умови поставки – поставка товару здійснюється за заявками Замовника. У вартість повинна вхо-дити доставка та розвантажувальні роботи, що проводиться автотранспортом Учасника та за йо-го рахунок про що надати гарантійний лист у складі пропозиції»; - п.7. додатку 1 до ТД: «Всі вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі повинні бути підтверджені Учасниками у період поставки товару сертифікатами відповідності/або сертифікат/або паспорт якості виробника або постачальника та узгоджуватися з вимогами в ТУ Замовника до запропонованого товару про що надати гарантійний лист у складі пропозиції.»; 3) Учаснику необхідно надати документи шляхом завантаження їх на електронний майданчик для усунення невідповідностей виявлених Замовником при перевірці документів Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.