Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 305 440,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 528,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01984613 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Гуменна |
| Телефон: | +380567900548 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49023, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29 |
2 |
-Надати, згідно поданої пропозиції, а саме Розділу 2 "Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі" Додатку 1 до Тендерної документації - електронний документ,що зазаначено в складі пропозиції Замовником,як ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №10/07-18 від 10.07.2023 (11.3 Гарантійний лист -якість за умов зберігання.pdf) згідно вимог пункту 3, щодо Гарантій якості товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при дотриманні Замовником умов зберігання. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику ТОВ «ВВ-ПРОФІТ» необхідно надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), інформацію стосовно зазначеного гарантійного листа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.