Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 961 660,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 29 808,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
ЄДРПОУ: | 40528832 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Коровіков Едуард Володимирович |
Телефон: | +380676596264 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04060, Україна, м. Київ,м Київ, ВУЛИЦЯ САЛЬСЬКОГО ВОЛОДИМИРА, будинок 33 |
10 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2023-07-03-010505-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до вимог п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії «1.3. Засвідчену сканкопію оригіналу Експлуатаційного (их) дозволу (ів) Держпродспоживслужби...» 1.2. ДОДАТОК 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії «1.5. Засвідчену сканкопію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2023 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту)…» 1.3. ДОДАТОК 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії «2.1. Довідка складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників (водії, експедитори, фасувальники, вантажники, комірник) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (таблиця 2).» 1.4. ДОДАТОК 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії «3.1. … - засвідчені сканкопії договорів, зазначених в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю; - засвідчені сканкопії актів-приймання передачі, видаткові накладні або інші документи що підтверджують виконання вищезазначених договору (ів) (можна не в повному обсязі).» 1.5. ДОДАТОК 7 до тендерної документації Інші документи, які надаються Учасниками торгів «3. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі.» 1.6. Додаток 5 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «Цукор білий … Маркування: найменування продукту; найменування та місцезнаходження виробника (юридична адреса, адреса потужностей); ваго нетто; склад; дані про харчову та енергетичну цінність; дата виготовлення та термін придатності; товарний знак (при наявності); умови зберігання.» 1.7. Додаток 5 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «Рис шліфований 1 … Маркування: найменування продукту; найменування та місцезнаходження виробника (юридична адреса, адреса потужностей); ваго нетто; склад; дані про харчову та енергетичну цінність; дата виготовлення та термін придатності; товарний знак (при наявності); умови зберігання.» Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Сканкопія оригіналу Експлуатаційного дозволу – не засвідчена. 1.2. Сканкопія оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2023 року), про надання транспортних послуг – не засвідчена. 1.3. Довідка не містить інформації про наявність фасувальника, а містить інформацію про наявність комплектувальника. 1.4. Договір 180 від 17.04.23 та акт нього, а також Договір 192 від 04.05.23 та акт до нього - не засвідчені. 1.5. Гарантійний лист (а не довідка) за підписом керівника про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі. 1.6. На доданому фото не видно дати виготовлення продукту. 1.7. На доданому фото не видно дати виготовлення продукту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Засвідчену сканкопію оригіналу Експлуатаційного дозволу. 1.2. Засвідчену сканкопію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2023 року), про надання транспортних послуг. 1.3. В разі, якщо до обов’язків комплектувальника входить фасування продуктів - надати засвідчену посадову інструкцію комплектувальника. 1.4. Засвідчені сканкопії Договору 180 від 17.04.23 та акту нього, а також Договору 192 від 04.05.23 та акту до нього. 1.5. Довідка на фірмовому бланку за підписом керівника про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі. 1.6. Фото продукту з розбірливою датою його виготовлення. 1.7. Фото продукту з розбірливою датою його виготовлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.