Період оскарження умов закупівлі - по 04-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 588 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 940,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
Телефон: | 0953669626 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
7 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до Додатку 1 розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.1.2 учасник у складі пропозиції повинен надати дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, а саме, надати копію актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. Учасником в складі тендерної пропозиції подано документи на проведення дезінфекції автомобіль не в повному об’ємі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортних засобів.
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до Додатку 1 розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.1.1 Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару (не менше 2- ох) та місцезнаходження складського приміщення. Подана Учасником довідка не містить інформації про наявність належного автотранспорту для реалізації товару (не менше 2- ох). - відповідно до Додатку 1 розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.1.3 учасник повинен надати документ, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу (подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. Учасником в складі тендерної пропозиції не подано документів на проведення дезінфекції приміщень (будівлі) складу. - відповідно до Додатку 1 розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен подати копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів(не менше 2- ох)). У складі пропозиції подано медичну книжку тільки одного водія. - Відповідно розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники повинні надати в складі Тендерної пропозиції наступні довідку в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за формою. В складі пропозиції відсутня вказана довідка. - Відповідно розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники повинні надати в складі Тендерної пропозиції гарантійний лист на ім’я Замовника, у якому учасник гарантує можливість поставки якісного товару, що є предметом закупівлі, у кількості та в терміни, що зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерній документації. Лист має бути датовано не раніше дати початку процедури закупівлі. В складі пропозиції відсутній гарантійний лист датований не раніше дати початку процедури закупівлі. - відповідно до Додатку 1 розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 3 «Інші документи » п.1 «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції» учасник повинен надати документи про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність та скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. В складі пропозиції Учасника відсутня вище перелічена інформація. - відповідно до Додатку 1 розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 3 «Інші документи » п.2 «Відомості про учасника» Учасник повинен надати відомості про учасника за встановленою формою. В складі пропозиції Учасника відсутня відомості про учасника за встановленою формою. - відповідно до Додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю товару» тендерної документації , якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин. Про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин подається учасником гарантійний лист разом з усіма документами пропозиції. В складі пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору, а саме: інформація про наявність належного автотранспорту для реалізації товару (не менше 2- ох). - документ, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції приміщень (будівлі) складу (подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. - подати копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів(не менше 2- ох)). - довідку в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за визначеною формою. - гарантійний лист на ім’я Замовника, у якому учасник гарантує можливість поставки якісного товару, що є предметом закупівлі, у кількості та в терміни, що зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерній документації. Лист має бути датовано не раніше дати початку процедури закупівлі. - документи про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність та скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. - відомості про учасника за встановленою формою. - У разі , якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин. Про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин подається учасником гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.