Закупівлю оголошено - 28-06-2023, 18:28. Дата останніх змін - 18-07-2023, 12:06

Сир твердий

Закупівля:UA-2023-06-28-011851-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-06-28-006087-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-06-2023, 18:28
по 03-07-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-06-2023, 18:28
по 06-07-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-07-2023, 12:22
по 06-07-2023, 12:45

Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-07-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-07-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:460 785,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:13 823,55 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Харківський національний університет внутрішніх справ
ЄДРПОУ:08571096 Досьє YouControl
Сайт:http://univd.edu.ua/
Контактна особа:Леонова Тетяна Олександрівна
Телефон:+380577398102
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61080, Україна, Харківська область,Харків, проспект Льва Ландау 27
5


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2023, 18:28:28
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-06-2023, 18:31:24
Експортовано:28-06-2023, 18:29:17
Експортовано:28-06-2023, 18:29:18
Експортовано:28-06-2023, 18:29:18
Експортовано:28-06-2023, 18:29:17
+ -
Завершено
Сир твердий
460 785,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-07-2023, 12:22
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Інша подія
Опис:
оплата за поставлений товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 35 (тридцяти п’яти) банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Сир твердий
Мінімальний крок аукціону:
13 823,55 UAH
Початок аукціону:
06-07-2023, 12:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий

1500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
15544000-3
Твердий сир


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Деражня, Деражнянський район, вул. Бориса Олійника, будинок 7, 32200, Огниста Ірина Володимирівна
Остаточна пропозиція:
410 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
410 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-07-2023, 19:40
Період подачі оскарження:
по 18-07-2023, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-28-011851-a-b1
Номер договору:
248
Дата підписання договору:
18-07-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 18-07-2023 по 31-12-2023
410 400,00 UAH
Ціна договору
342 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АСПРОД"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хохлових Сім'ї, будинок 8, 04119, Аліна Квятковська
Остаточна пропозиція:
328 500,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
427 500,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 18-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-07-23, 14:26:25
24

протокол № 23/07/11/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 11 липня 2023 року Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин та продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-06-28-011851-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "АСПРОД" #44676441 щодо закупівлі Сир твердий, 15540000-5: Сирні продукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника було виявлено наступні невідповідності: 1. Перелік виявлених розбіжностей: 1) В Учасника відсутній Гарантійний лист про те, що у разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 2. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації - 2.Технічні вимоги: - Постачання товару здійснюється не рідше ніж 1 (одного) разу на тиждень (крім вихідних та святкових днів). - термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 70 % від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення. У разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам про, що у складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Гарантійний лист про те, що у разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати Гарантійний лист про те, що у разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. 2) В Учасника відсутня Скан-копія договору на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: • Скан-копію договору на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 3. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації 3.Продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. Для підтвердження такої вимоги Учасник у складі пропозиції повинен надати: • Скан-копію договору на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі; • Надати скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції. В разі проведення дезінфекційних робіт власними силами Учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, на правові підстави проведення таких робіт та скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скан-копію договору на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі; 3)Учасник не надав Скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції. В разі проведення дезінфекційних робіт власними силами Учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, на правові підстави проведення таких робіт та скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 3. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації 3.Продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. Для підтвердження такої вимоги Учасник у складі пропозиції повинен надати: • Скан-копію договору на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі; • Надати скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції. В разі проведення дезінфекційних робіт власними силами Учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, на правові підстави проведення таких робіт та скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції. В разі проведення дезінфекційних робіт власними силами Учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, на правові підстави проведення таких робіт та скан-копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати . 4) Учасник не надав пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмета закупівлі; основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи: 1) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмета закупівлі; основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмета закупівлі; основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання). 5) Участник не надав гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені Замовником по цих торгах. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи: 2) гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені Замовником по цих торгах.; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені Замовником по цих торгах. 6) Участник не надав копії експертних висновків, що підтверджують відсутність у товарі токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 6) копії експертних висновків, що підтверджують відсутність у товарі токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії експертних висновків, що підтверджують відсутність у товарі токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів; 7) Участник не надав копії протоколів/експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО, виданих в поточному році. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 4) копії протоколів/експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО, виданих в поточному році; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії протоколів/експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО, виданих в поточному році; 8) Участник не надав копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 5) копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами; 9) Участник не надав копію декларації виробника, яка складена згідно чинного законодавства. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 6) копія декларації виробника, яка складена згідно чинного законодавства. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію декларації виробника, яка складена згідно чинного законодавства; 10) Участник не надав підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 7)на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку; 11) Участник не надав копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 «Система управління якістю» запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по виробництву сиру який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 8) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 «Система управління якістю» запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по виробництву сиру який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 «Система управління якістю» запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по виробництву сиру який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); 12) Участник не надав копію діючого сертифікату ДСТУISO 14001 щодо екологічного управління по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 9) копію діючого сертифікату ДСТУISO 14001 щодо екологічного управління по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію діючого сертифікату ДСТУISO 14001 щодо екологічного управління по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); 13) Участник не надав копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); 14) Участник не надав копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001 щодо системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 11) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001щодо системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001щодо системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). 15) Участник не надав копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 12) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію діючого ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» запропонованого товару щодо використання системи управління безпекою ланцюга постачання по виробництву сиру, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). До поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 37001; ДСТУ ISO/ІЕС 27001; ДСТУ ISO 9001; ДСТУISO 14001; ДСТУ ISO 22000; ISO 45001, ДСТУ ISO 28000,Учасник зобов’язаний надати підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації; 16) Участник не надав копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами, який виданий виробнику товару. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 5. Технічні вимоги: Додаток 2 до Тендерної документації: 13) копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами, який виданий виробнику товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами, який виданий виробнику товару. 17) Участник не надав копію діючого сертифікату ДСТУ/ISO 37001, що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції, який виданий Учаснику Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний на момент подання пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П. 3 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації: 5.3.4. З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ/ISO 37001, що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції, який виданий Учаснику Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний на момент подання пропозиції. Також для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі тендерної пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001, що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, виданий Учаснику Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний на момент подання пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію діючого сертифікату ДСТУ/ISO 37001, що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції, який виданий Учаснику Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний на момент подання пропозиції. 18) Участник не надав копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001, що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, виданий Учаснику Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний на момент подання пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділ 1 Загальні положення Тендерної документації: 5.3.4. …Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001, що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, виданий Учаснику Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний на момент подання пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001, що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, виданий Учаснику Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний на момент подання пропозиції. 19) Участник не надав інформація про кінцевого (их) бенефеціарного (их) власника (ів) із зазначенням інформації про громадянство кінцевого (их) бенефіціара (рів) та члена (ів) або учасника (ів) (акціонера (ів), що має (ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків в статутному капіталі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації: З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - інформацію про кінцевого (их) бенефеціарного (их) власника (ів) із зазначенням інформації про громадянство кінцевого (их) бенефіціара (рів) та члена (ів) або учасника (ів) (акціонера (ів)), що має (ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків в статутному капіталі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію про кінцевого (их) бенефеціарного (их) власника (ів) із зазначенням інформації про громадянство кінцевого (их) бенефіціара (рів) та члена (ів) або учасника (ів) (акціонера (ів)), що має (ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків в статутному капіталі.. 20) Участник не надав гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації: З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з виявленням невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "АСПРОД" #44676441 та вимогою про виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 7 робочих днів – тобто до 14.07.2023 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі та тендерних процедур ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-07-23, 14:26:25

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АСПРОД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
328 500,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
427 500,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
410 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
410 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ