Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 737 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 685,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43443757 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Поспєлова |
Телефон: | +380962728516 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54003, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ДРУГА ЕКІПАЖНА, будинок 4 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївський обласний центр психічного здоров’я" Миколаївської обласної ради 11.07.2023 м. Миколаїв № 85 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю м’ясо куряче, філе код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо., № UA-2023-06-28-005831-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД", поданої на процедуру закупівлі м’ясо куряче, філе код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо., № UA-2023-06-28-005831-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. у складі своєї тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД надав протоколи випробувань санітарно-мікробіологічного дослідження змивів № 111/1-12 від 08.05.2023 та № 140/1-12 від 05.07.2023 з метою виявлення БГКП, а також пояснювальний лист № 14 від 05.07.2023, у якому вказано про неможливість надати результати досліджень мікробіологічної лабораторії за 2022 рік; 1.2. у довідці, що підтверджує відсутність підстав для відмови у участі у відкритих торгах формулювання, що не відповідає чинному законодавству. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 11 таблиці критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати видані мікробіологічною лабораторією результати дослідження, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички у змивах, взятих у виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж у двох автомобілях, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі, які відображені в Акті 447. Змиви повинні бути взяті не менше двох разів у другому півріччі 2022 р. Зазначені приміщення та автомобілі, у яких взяті змиви, мають бути вказані у наданому Учасником Акті 446 та Акті 447143-22.; 2.2. Додаток № 2 до тендерної документації Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, № п/п 11 - Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстави для відмови в участі у викритих торгах, учасник має надати довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції” 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. виданих мікробіологічною лабораторією результатів дослідження, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички у змивах, взятих у виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж у двох автомобілях, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі, які відображені в Акті 447. Змиви повинні бути взяті не менше двох разів у другому півріччі 2022 р. Зазначені приміщення та автомобілі, у яких взяті змиви, мають бути вказані у наданому Учасником Акті 446* та Акті 447143-22* (* у розумінні додатку 1 до тендерної документації); 3.2. розмістити документи що підтверджують відсутність підстави у формулюванні, що вимагається тендерною документацією та згідно чинного законодавства. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю м’ясо куряче, філе код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо., № UA-2023-06-28-005831-a, що є додатком до цього протоколу. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Фахівець з публічних закупівель п/п Катерина Поспєлова (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище) Додаток 1 Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. у складі своєї тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД надав протоколи випробувань санітарно-мікробіологічного дослідження змивів № 111/1-12 від 08.05.2023 та № 140/1-12 від 05.07.2023 з метою виявлення БГКП, а також пояснювальний лист № 14 від 05.07.2023, у якому вказано про неможливість надати результати досліджень мікробіологічної лабораторії за 2022 рік; 1.2. у довідці, що підтверджує відсутність підстав для відмови у участі у відкритих торгах формулювання, що не відповідає чинному законодавству. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 11 таблиці критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати видані мікробіологічною лабораторією результати дослідження, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички у змивах, взятих у виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж у двох автомобілях, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі, які відображені в Акті 447. Змиви повинні бути взяті не менше двох разів у другому півріччі 2022 р. Зазначені приміщення та автомобілі, у яких взяті змиви, мають бути вказані у наданому Учасником Акті 446 та Акті 447143-22.; 2.2. Додаток № 2 до тендерної документації Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, № п/п 11 - Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстави для відмови в участі у викритих торгах, учасник має надати довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції” 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. виданих мікробіологічною лабораторією результатів дослідження, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички у змивах, взятих у виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж у двох автомобілях, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі, які відображені в Акті 447. Змиви повинні бути взяті не менше двох разів у другому півріччі 2022 р. Зазначені приміщення та автомобілі, у яких взяті змиви, мають бути вказані у наданому Учасником Акті 446* та Акті 447143-22* (* у розумінні додатку 1 до тендерної документації); 3.2. розмістити документи що підтверджують відсутність підстави у формулюванні, що вимагається тендерною документацією та згідно чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.