Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 40 500,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 202,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України |
ЄДРПОУ: | 38245193 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шевчук Марина |
Телефон: | 380987030687 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул.Озерна, будинок 14 |
3 |
Шановний Учасник, ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна, при розгляді Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено певні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 відсутня інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці) з інформацією: марка, модель, тип (вид) кузову; реєстраційний номер транспортного засобу; правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором перевезення тощо); назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання транспорту; інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб (зазначити реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область). 1.2 невідповідність реєстраційного номеру автомобіля, зазначеного у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, з наданим документом, який підтверджує правові підстави використання транспорту, наведеного у інформаційній довідці (Договір перевезення вантажу автомобільним транспортом №19 від 02.01.2023р.). 1.3 інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі подана не у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: у поданій інформації щодо складу не зазначені правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності; а у поданій інформації щодо транспортно засобу не зазначені реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область); правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності; оскільки інформаційна довідка про потужності подана у вигляді електронного документу, вона має бути засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом; 1.4 інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі, яка подана у вигляді електронного документу не засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом; 1.5 у складі тендерної пропозиції Учасника Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі подана не у відповідності зі зразком, що вимагався тендерною документацією; 1.6 відсутня довідка щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей; 1.7 Довідка у довільній формі про те, що запропонований продукт буде поставлено із дотриманням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», яка подана у вигляді електронного документу не засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом; 1.8 Довідка про те, що доставка продукції здійснюється спеціалізованим автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю. Працівники Постачальника, що здійснюють доставку товару та вантажно-розвантажувальні роботи, повинні під час постачання товару обов’язково мати при собі особисті медичні книжки з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів та бути забезпечені санітарним одягом (халатом та рукавицями), яка подана у вигляді електронного документу не засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом; 1.9 гарантійний лист Учасника щодо дотримання екологічних вимог, що викладені в Законі «Про охорону навколишнього природного середовища», який поданий у вигляді електронного документу не засвідчений окремим кваліфікованим електронним підписом; 1.10 лист-гарантія про те, що неякісний, протермінований, з невстановленою датою виготовлення, виробником або іншими порушеннями, що можуть впливати на якість та безпечність харчового продукту, товар, підлягає поверненню з складанням актів та обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник, який поданий у вигляді електронного документу не засвідчений окремим кваліфікованим електронним підписом; 1.11 гарантійний лист, яким постачальник гарантує, що продукція, буде постачатися вчасно, який поданий у вигляді електронного документу не засвідчений окремим кваліфікованим електронним підписом; 1.12 Цінова пропозиція Учасника, яка подана у вигляді електронного документу не засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності наведені в дужках до переліку та опису виявлених невідповідностей: 2.1 на виконання вимог пункту 1.1 таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник надає Інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці). 2.2 на виконання вимог пункту 1.1.2 таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації, у разі, якщо в Учасника відсутній власний спеціалізований транспортний засіб, надаються документи, які підтверджують правові підстави використання транспорту зазначеного в інформаційній довідці (договір оренди/ договір перевезення тощо). Учасник надає Інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці). 2.3 на виконання вимог пункту 1.2 таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник подає інформаційну довідку про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі. 2.4 на виконання вимог абз.4 пункту 1.3. Розділу 3 Тендерної документації, вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. 2.5 на виконання вимог статті 16 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог пункту 3.1 таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник надає Інформаційну довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно поданого зразку; 2.6 на виконання вимог абз. 4 розділу 2 Додатку №1 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей; 2.7 – 2.12 на виконання вимог абз.4 пункту 1.3. Розділу 3 Тендерної документації, вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці) з інформацією: марка, модель, тип (вид) кузову; реєстраційний номер транспортного засобу; правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором перевезення тощо); назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання транспорту; інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб (зазначити реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область); 3.2 документ, який підтверджує правові підстави використання транспорту, зазначеного в інформаційній довідці щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу; 3.3 інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі (Адреса розташування потужності; реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область); Правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності). 3.4 інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі, засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом або власноручним підписом учасника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності); 3.5 довідка про досвід виконання аналогічних договорів згідно поданого зразку у розділі 1 Додатку 1 до Тендерної документації; 3.6 довідка щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей; 3.7 Довідка у довільній формі про те, що запропонований продукт буде поставлено із дотриманням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом або власноручним підписом учасника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності); 3.8 Довідка про те, що доставка продукції здійснюється спеціалізованим автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю. Працівники Постачальника, що здійснюють доставку товару та вантажно-розвантажувальні роботи, повинні під час постачання товару обов’язково мати при собі особисті медичні книжки з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів та бути забезпечені санітарним одягом (халатом та рукавицями), засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом або власноручним підписом учасника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності); 3.9 гарантійний лист Учасника щодо дотримання екологічних вимог, що викладені в Законі «Про охорону навколишнього природного середовища», засвідчений окремим кваліфікованим електронним підписом або власноручним підписом учасника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності); 3.10 лист-гарантія про те, що неякісний, протермінований, з невстановленою датою виготовлення, виробником або іншими порушеннями, що можуть впливати на якість та безпечність харчового продукту, товар, підлягає поверненню з складанням актів та обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник, засвідчений окремим кваліфікованим електронним підписом або власноручним підписом учасника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності); 3.11 гарантійний лист, яким постачальник гарантує, що продукція, буде постачатися вчасно, засвідчений окремим кваліфікованим електронним підписом або власноручним підписом учасника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності); 3.12 цінова пропозиція Учасника, засвідчена окремим кваліфікованим електронним підписом або власноручним підписом учасника/уповноваженої особи та печаткою (за наявності).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.