Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 452 210,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 522,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 20508841 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://inter4.zp.ua |
| Контактна особа: | Третяк Юлія Юріївна |
| Телефон: | +380684500878 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69065, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вулиця Щаслива,будинок 2 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: - Пункт 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з 2.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «2.1)довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3)»; - Пункт 3 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з пунктом 3.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «3.1.Інформаційна довідка про наявність в Учасника досвіду виконання 2 (двох) аналогічних договорів в повному обсязі»; - Пункт 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з пунктом 3.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «документ, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням, має бути дійсним не менше ніж до 31.12.23»; 2) Перелік виявлених невідповідностей: - У складі тендерної пропозиції Учасника надається довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору та не зазначено працівника, що здійснює контроль з належним поводженням з харчовим продуктами. - У складі тендерної пропозиції Учасника надається інформаційна довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. - У складі тендерної пропозиції Учасника надається договір оренди нежитлового приміщення, який не відповідає нормам ЦКУ щодо форми договору. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору та зазначити в ній працівника, що здійснює контроль з належним поводженням з харчовим продуктами. - Інформаційну довідку про наявність в Учасника досвіду виконання 2 (двох) аналогічних договорів в повному обсязі з відкоригованою назвою. - Документ, що підтвердить відповідність договору оренди нормам ЦКУ щодо форми договору. Заступник головного бухгалтера, уповноважена особа Юлія ТРЕТЯК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.