Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 548,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 105,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕРХІВЦЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43983317 Досьє YouControl |
Сайт: | https://osv.org.ua/rada/43983317 |
Контактна особа: | Світлана Белягова |
Телефон: | +380972915915 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51660, Україна, Дніпропетровська область,Верхньодніпровський р-н, місто Верхівцеве, вул.Центральна, будинок 75 |
0 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі UA-2023-06-15-016378-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП НОВІКОВА ОЛЕКСАНДРА СЕРГІЙОВИЧА ІПН 0013500191 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. В додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, а саме виконання алогічного договору, не надано копії видаткових накладних про виконані аналогічні договори. 2. В довідкі за формою 1 про виконання аналогічних договорів в графі Документ(и), що підтверджують виконання договору замість видаткових накладних надано інформацію про лист відгук, не вказано № та дату видаткових накладних. 3. Не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з датою не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної закупівлі. 4. Не надано Лист-згоду з дотриманням вимог тендерної документації згідно Додатку 4, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі 5. Не накладено підпис КЕП/УЕП на кожен документ окремо. Накладено підпис тільки на всю документацію в цілому. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, іншим вимогам тендерної документації, а саме: інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації: 1.2. Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору (копію видаткової накладної). 2. інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Формі 1 до тендерної документації, в графі Документ(и), що підтверджують виконання договору, вказати номер та дату видаткової накладної( факто виконання аналогічного договору являється 1.2. Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору (копію видаткової накладної). 3. Згідно Додатку 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА пункт 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної закупівлі. 4. інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації; в пункті загальні умови постачання надати Лист-згоду з дотриманням вимог тендерної документації згідно Додатку 4, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі 5. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: пункт 3 якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копії видаткових накладних про виконані аналогічні договори. 2. Надати Довідку по Формі 1 та вказати номер та дату видаткової накладної. 3. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної закупівлі а саме не раніше 15.06.2023року 4. Надати Лист-згоду з дотриманням вимог тендерної документації згідно Додатку 4, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 5. Накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.