Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 260 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Інна Кареліна |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | КУСОР Хмелівський психоневрологічний інтернат |
2 |
Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів, доданих до тендерної пропозиції учасника ФОП Новіков Дмитро Вікторович (ІПН 3268103615) встановлено: 1. Пунктом 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 до Тендерної документації (Таблиця) визначено, що потенційні учасники у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання мають надати у складі пропозиції, зокрема, акт виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, виданий учаснику або перевізнику. Кінцевою датою подання тендерних пропозицій у даній закупівлі визначено до 16.07.2023, тобто вищевказаний акт виконаних робіт має бути датований не раніше 16.06.2023. Разом з тим, учасником ФОП Новіков Дмитро Вікторович (ІПН 3268103615) у складі пропозиції надано акт виконаних робіт з дезінфекції автотранспортного засобу марки «Рено Мастер», д.н. ВМ1445ВЕ, виданий перевізнику ФОП Новіков В.В. датований 05.06.2023. 2. Пунктом 5 Загальних вимог щодо якості товару, що є предметом закупівлі, Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги» визначено: «Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів». Учасник обов’язково повинен виконувати промивання та дезінфекцію кузова рухомого складу, надати у складі пропозиції документ компетентного органу про якість миття після дезінфекції». У складі пропозиції ФОП Новіков Дмитро Вікторович (ІПН 3268103615) надано довідку № 27 від 17.04.2023, видану ДУ «ОЦКПХ МОЗ України» про якість миття після дезінфекційної обробки транспортного засобу марки «Рено Мастер», д.н. ВМ1445ВЕ. Водночас вказана довідка видана перевізнику ФОП Новікову В.В., у той час як учасником закупівлі є ФОП Новіков Дмитро Вікторович. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: - надати акт виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, виданий учаснику або перевізнику; - надати документ компетентного органу про якість миття після дезінфекції кузова рухомого складу транспортного засобу. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів, доданих до тендерної пропозиції учасника ФОП Безкоровайний Роман Сергійович (ІПН 3262803050) встановлено: 1. Пунктом 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначено: «З метою підтвердження включення витрат на постачання до ціни пропозиції учасником у складі пропозиції в довільній формі надається економічне обґрунтування ціни, що пропонується на торги». У складі пропозиції ФОП Безкоровайний Роман Сергійович (ІПН 3262803050) вказаний документ відсутній. 2. Пунктом 5 Загальних вимог щодо якості товару, що є предметом закупівлі, Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги» визначено: «Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів». Учасник обов’язково повинен виконувати промивання та дезінфекцію кузова рухомого складу, надати у складі пропозиції документ компетентного органу про якість миття після дезінфекції». У складі пропозиції ФОП Безкоровайний Роман Сергійович (ІПН 3262803050) вказаний документ відсутній. 3. Пунктом 4 «Інші документи та документи, які підтверджують технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності в рамках ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання потенційними учасниками документів, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» (надати наказ про впровадження системи НАССР). У складі пропозиції ФОП Безкоровайний Роман Сергійович (ІПН 3262803050) вказаний документ відсутній, надано лише наказ № 1 від 10.09.2019, яким створено робочу групу по впровадженню системи НАССР. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: - надати економічне обґрунтування ціни; - надати документ компетентного органу про якість миття кузова рухомого складу транспортних засобів після дезінфекції; - надати наказ про впровадження системи НАССР. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.