Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 159 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 797,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
| ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Моренко Анастасія Володимирівна |
| Телефон: | 380684644179 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
3 |
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за Кодом ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки 3.1.2. копії усіх договорів зазначених в наданій Учасником довідці в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами) 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання усіх договорів, зазначених в наданій Учасником довідці (лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та/або видаткові накладні) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (46_[20-06-2023 16.16.23]2.3. Довідка аналогічний договір). В даній Довідці Учасник зазначив аналогічний договір з Відділом освіти, культури молоді та спорту Козинської селищної ради. Відповідно до листа відгука №240 від 19.06.2023р. Відділа освіти, культури молоді та спорту Козинської селищної ради сума виконання Договору № 67 від 16.03.2021 року становить 314 752,78 грн. Учасник в складі своєї документації не надав документи які підтверджують виконання договору в повному обсязі тобто дані документи не відповідають не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи відповідно до пункту 1 Додатку 1 До тендерної документації, а саме: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за Кодом ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки 3.1.2. копії усіх договорів зазначених в наданій Учасником довідці в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами) 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання усіх договорів, зазначених в наданій Учасником довідці (лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та/або видаткові накладні)
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.