Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 22 700,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 113,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ "Любарський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03188406 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віт Оксана Віталіївна |
Телефон: | +380414793803 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13121, Україна, Житомирська область,село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки |
0 |
Після розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОДУКТ ГАРАНТ" (надалі - Учасник) встановлено невідповідність у інформації/документах тендерної пропозиції Учасника: - Відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ тендерної документації) у складі тендерної пропозиції Учасником було завантажено : Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (не менше однієї копії договору) з зазначенням назви замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника, щодо закупівлі за предметом: Яйця курячі столові, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція, ID: UA-2023-06-14-009674-a. Проте, в даному листі Замовником було встановлено невідповідність: учасник не зазначив інформацію про виконання договору, а також номери телефонів контактних осіб замовника по даному договору. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель оновлений лист за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації з зазначенням назви замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.