Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 260 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 01994959 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майстров Олександр |
| Телефон: | 380671722871 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25011, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
3 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: - Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку, автомобілі та інше необхідне для виконання договору обладнання тощо). На виконання вимог даного пункту Учасник надає відповідні копії договорів про залучення матеріально – технічної бази. На виконання вказаних вимог Учасник надає загальну довідку про наявність матеріально – технічної бази, АЛЕ НЕ НАДАЄ відповідні копії договорів про залучення матеріально – технічної бази. Оскільки Учасником залучено до виконання договору автомобіль Мerсedec-Benz SPRINTER 313CDI (Спеціалізований вантажний фургон рефрижератор), складське приміщення площа 46 кв.м. та холодильна камера Polair Standard КХС 11,02, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідні копії договорів про залучення даної матеріально-технічної бази. Вимога про усунення невідповідностей: - Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідка, складена у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. На виконання вимог даного пункту Учасник надає відповідну довідку, але в такій довідці ВІДСУТНІЙ номер телефону ФОП Тахтаджієв Ю.Ю. Дане зумовлено тим, що Замовник у відповідності по п.42 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року міг звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Вимога про усунення невідповідностей: - Додатком 2 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: скан-копію експлуатаційного дозволу для операторів ринку та/або державної реєстрації потужностей, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби. На виконання даної вимоги Учасник надає лист-аргументування про не можливість надання у складі тендерної пропозиції скан-копії експлуатаційного дозволу для операторів ринку, АЛЕ НЕ НАДАЄ у складі тендерної пропозиції копію документу про державну реєстрації потужностей, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби Учасник надає лише лист, в якому міститься посилання на доступ до такого документа через мережу інтернет, однак Замовником вимагалось надання безпосередньо документа, а не надання посилання на мережу інтернет. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати шляхом завантаження до системи наступні документи : - відповідні копії договорів про залучення матеріально – технічної бази, а саме автомобіля Мerсedec-Benz SPRINTER 313CDI (Спеціалізований вантажний фургон рефрижератор), складського приміщення площею 46 кв.м. та холодильної камери Polair Standard КХС 11,02; - надати нову редакцію довідки, складеної у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів (у відповідності до пункту 13 додатку 1), в якій зазначити телефон ФОП Тахтаджієв Ю.Ю.; - надати копію документу про державну реєстрації потужностей, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.