Закупівлю оголошено - 13-06-2023, 20:20. Дата останніх змін - 22-08-2023, 12:39

Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік)

Закупівля: UA-2023-06-13-014741-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-06-2023, 20:20
по 19-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-06-2023, 00:00
по 22-06-2023, 18:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 23-06-2023, 14:20
по 23-06-2023, 15:19

Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00

м. Житомир

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:782 727 116,51 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 827 271,17 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:7 827 271,17 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
ЄДРПОУ:00034022 Досьє YouControl
Сайт:https://www.mil.gov.ua
Контактна особа:Олег Муха
Телефон:+380444547422
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03168, Україна, м. Київ,м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
11


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік

5034586.2
комплект
Україна, Відповідно до документації,
з 02-07-2023 по 31-12-2023
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2023, 20:21:31
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2023, 20:20:26
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження належним чином оформлених документів; за рішенням Замовника можливе надання попередньої оплати.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
7 827 271,17 UAH
Початок аукціону:
23-06-2023, 14:20
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вулиця Борщагівська будинок 117 офіс 247, 03055, Андрій
Остаточна пропозиція:
604 150 344,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
740 084 171,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-08-2023, 17:29

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-08-23, 16:27:34
24

З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник торгів, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує одного робочого дня повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ, а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ та загальну вартість з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 14.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”, шляхом повідомлення учаснику про невідповідність. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-08-23, 16:27:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-13-014741-a-a2
Номер договору:
286/2/23/36
Дата підписання договору:
21-08-2023, 12:34
Строк дії договору:
з 21-08-2023 по 31-12-2023
604 150 344,00 UAH
Ціна договору
503 458 620,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО МІЛК ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Старокозацька, будинок 38, приміщення, 1, 49000, Олена Дрок
Остаточна пропозиція:
603 874 952,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
611 702 223,30 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО МІЛК ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Старокозацька, будинок 38, приміщення, 1, 49000, Олена Дрок
Остаточна пропозиція:
603 874 952,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
611 702 223,30 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-07-2023, 14:49

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-23, 11:29:02
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник торгів, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує одного робочого дня повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ, а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ та загальну вартість з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 14.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”, шляхом повідомлення учаснику про невідповідність. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-23, 11:29:02
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТД МАРІНТАЛЬ ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, село Мар'янівка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 12 Б, 67831, ФЕДОРЮК ІГОР АНДРІЙОВИЧ
Остаточна пропозиція:
596 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
649 461 619,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-06-23, 17:14:24
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник торгів, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує одного робочого дня повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ, а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ та загальну вартість з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 14.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”, шляхом повідомлення учаснику про невідповідність. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-06-23, 17:14:24
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЬОФОНТАНСЬКА, будинок 19-Б, офіс 263, 65039, Ігор Юхимович Левінзон
Остаточна пропозиція:
569 411 699,22 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
646 440 868,08 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-23, 16:54:19
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник торгів, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує одного робочого дня повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ, а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ та загальну вартість з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 14.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”, шляхом повідомлення учаснику про невідповідність. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-23, 16:54:19
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РКГ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ПАВЛІЧЕНКО, будинок 14 А, 09100, Василь Хворостяний
Остаточна пропозиція:
563 873 654,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
730 014 999,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РКГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
563 873 654,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
730 014 999,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
569 411 699,22 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
646 440 868,08 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТД МАРІНТАЛЬ ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
596 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
649 461 619,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО МІЛК ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
603 874 952,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
611 702 223,30 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
604 150 344,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
740 084 171,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
622 778 312,94 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
631 337 109,48 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
684 703 723,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
724 980 412,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
689 738 309,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
744 917 374,15 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 20:20:21
Способи підтвердження:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 20:20:21
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ