Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 100 800,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 504,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03188458 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Максимова Наталія Олександрівна |
Телефон: | 380684416107 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
2 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічнізакупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлен ізаконодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Сабіщенко Ірина Віталіївна (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлікод ДК 021:2015: 15410000-5 – «Сирі олії та тваринні і рослинні жири» (олія нерафінована - код ДК 021:2015: 15411100-3 – «Олії») Відповідно до п.43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: 1. Згідно додатку №1 І. Підтвердження здійснення господарської діяльності: 1. Копія Статуту (або іншого установчого документу) організації, підприємства, у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Надати: документи 2. II. Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (Аналогічним вважається договір на закупівлю олії нерафінованої, який виконаний в повному обсязі). 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору): - найменування замовника; - місцезнаходження замовника; - код ЄДРПОУ; - номер і дата укладання виконаного аналогічного договору; - термін його дії; - прізвище, ім’я та по-батькові керівника або відповідальної особи та діючий їх номер телефону. 2. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці - договір, видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару та/або інший документ, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Аналогічний договір може надаватися без додатків, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Надати: документи зазначені в даних вимогах (довідку, копію аналогічного договору, видаткові накладні чи інші документи які підтверджують виконання договору, лист-відгук (або рекомендаційний лист). 3. III. Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1. Надати довідку про санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватися постачання,договір щодо санітарної обробки та дезінфекції транспорту, який повинен бути дійсним на 2023 рік та сканований оригінал документу, який засвідчує безпечність зазначеного у довідціавтотранспорту, за радіаційними факторами, виданий у 2023 державною уповноваженоюустановою. Надати: сканований оригінал документу, який засвідчує безпечність зазначеного у довідці автотранспорту, за радіаційними факторами, виданий у 2023 державною уповноваженою установою. 4. IV. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Надати: довідку 5. IV. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), Надати: копію паспорту всіх сторінок. 6. Довідка в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”; У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або - посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або - посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або - витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. Надати: довідку 7. Витяг з ЄДР (не більше двомісячної давнини на момент подання тендерної пропозиції). Надати: витяг з ЄДР 8. Довідку в довільній формі про дотримання норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. Надати: довідку 9. Для засвідчення якості, безпеки продукції та з метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у складі пропозиції учасник повинен надати наступні документи: - Копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT), виданого на ім’я Учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону. - Копію сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім’я Учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону - Копію екологічного сертифікатуякості ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону. - Копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці відповідно до ДСТУ ISO 45001:2019, виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону. У разі реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2022-2023 роках Учасник, має право не надавати документи, зазначені у цьому пункту, натомість надає довідку в довільній формі з зазначенням, інформації про дату створення з копією виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Надати: документи 10. Надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товарів. А також актів виконання дезінфекційних робіт на автотранспорті, який буде задіяний для постачання товарів, за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. Та діючий договір на 2023 рік щодо санітарної обробки автомобілю, який буде використовуватись при постачанні продуктів харчування та сканований оригінал документу, який засвідчує безпечність зазначеного у довідці автотранспорту за радіаційними факторами, виданий у 2023 державною уповноваженою установою. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати вказані документи орендодавця або власника. Надати: акти та документ 11. Якщо Учасник безпосередньо не займається виробництвом товару, що пропонується, він повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист Виробника (Імпортера), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строком придатності та в терміни поставки, визначені Замовником у тендерній документації з посиланням на оголошення про закупівлю. Надати: гарантійний лист 12. Гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо забезпечення якості товару та своєчасної поставки товару за предметом закупівлі згідно заявок Замовника 2 рази в місяць, відповідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями транспортом учасника переможця в певний час, необхідній кількості, безпосередньо до вимог замовника згідно з попередньо наданими заявками замовника (в строк один робочий день після отримання заявки замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого цією тендерною документацією. Учасник повинен визначити особу, уповноважену на прийняття заявок від замовника (інформація про неї та її номер телефону має міститися у складі тендерної пропозиції) Надати: гарантійний лист 13. Для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей - складського приміщення та автомобіл(-ю)(-ів), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року. Надати: копію документів З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Сабіщенко Ірина Віталіївна, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.