Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 468 628,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 343,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01984624 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Анжела Бондар |
| Телефон: | +380567200473 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
10 |
Невідповідності, які повинен виправити учасник протягом 24 години: Додаток № 1 до тендерної документації: - У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, які підтверджують право власності на склад, а в разі використання складу на умовах договору оренди або інших умовах, надати договір, який підтверджує право використання з актами наданих послуг за період надання таких послуг та документи, які підтверджують оплату за договором користування складом за весь період дії наданого договору. - До складу тендерної пропозиції надати довідку видану уповноваженим на те Державним органом яка містить інформацію про наявні на обліку усі відкриті банківські рахунки, що належать Учаснику та довідку про відкриття рахунку з кожної банківської установи за всіма відкритими рахунками.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.