Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 546 378,03 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 463,78 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
ЄДРПОУ: | 14321914 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Зоя Володимирівна Лантух |
Телефон: | 380974075787 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, ***** |
5 |
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Акти (акт) виконаних робіт про дезінфекцію автотранспорту за останній місяць.
Шановний Учаснику! 1. Відповідно до абз. 4 п.2 Додатку 1 до тендерної документації Ви повинні надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2. Відповідно до пп. 6 п.1 Розділ III Тендерної документації Ви повинні надати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників – платників податку на додану вартість)/ свідоцтво про сплату єдиного податку/витяг про сплату єдиного податку або інший документ, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.