Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-06-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_КОВБАСА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 209 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 047,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 6 285,00 UAH |
Замовник: | Смілянський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03189802 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кабішев Вадим Дмитрович |
Телефон: | 380473324515 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20709, Україна, Черкаська область,Сміла, ВУЛИЦЯ СЕМЕНА МОРОЧКОВСЬКОГО, будинок 86А |
4 |
Шановний Учаснику! 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі документів тендерної пропозиції надано банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № G0623/9650 від 14.06.2023 року, по тексту якої зазначено інформацію про укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, проте в супереч вимогам тендерної документації, сам договір - заява № G0623/9650 від 13.06.2023 року не надано. Крім того не надано копію чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підрозділ 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - … Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цим розділом, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Зміст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Банку-гаранта в будь якому випадку (окрім випадку письмового погодженням із замовником, умов про ускладнення процедури отримання замовником суми забезпечення пропозиції та у випадку, коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені замовника, отримання будь-яких додаткових документів, що підтверджують набуття замовником права на отримання замовником суми гарантії, окрім письмової вимоги замовника, тощо). У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати: договір - заява № G0623/9650 від 13.06.2023 року, копію чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію та копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати лист про строк дії тендерної пропозиції та довідку про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції у разі отримання відповідної вимоги від замовника. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підрозділу 4 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відповідний лист. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Учасник надає довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції у разі отримання відповідної вимоги від замовника. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати лист про строк дії тендерної пропозиції та довідку про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції у разі отримання відповідної вимоги від замовника 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати, у разі, якщо в складі документів надається договір про надання послуг з перевезення та/або транспортування вантажу, то по тексту даного договору та/або додатків повинна бути зазначена інформація про транспортний засіб/засоби, а саме: марка, модель, реєстраційний номер та обов’язково надаються документи, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва). 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 5.1.1. підрозділу 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «-документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом, наприклад договір оренди (найму) транспортного засобу). Договір оренди (найму) транспортного засобу, стороною якого є фізична особа, має бути нотаріально завірений. Якщо в складі документів надається договір про надання послуг з перевезення та/або транспортування вантажу, то по тексту даного договору та/або додатків повинна бути зазначена інформація про транспортний засіб/засоби, а саме: марка, модель, реєстраційний номер та обов’язково надаються документи, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) …» 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії реєстраційних посвідчень на транспортні засоби, які зазначені по тексту Додаткової угоди № 1 до Договору № 12/02-23 від 01 лютого 2023 року. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 3.11 підрозділу 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «3.11. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, вимоги щодо наявності яких передбачені законодавством та які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Якщо у суб’єкта господарювання, що подав свою тендерну пропозицію для участі в торгах кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, пропозиція такого учасника відхиляється (підстава: Постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187).». 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник в складі документів не надав інформацію щодо погодження з умовою та порядком застосування оперативно-господарських санкцій. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підрозділі 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін до договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування. Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. У порядку ст. ст. 235-237 Господарського кодексу України Замовник має право застосувати до Учасника у випадку порушення останнім умов договору про закупілю наступні оперативно-господарські санкції: - Відмова Замовника від прийняття подальшого виконання зобов'язання, порушеного Учасником, а саме відмова від подальшого прийняття товарів; - Відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин з Учасником. Підставою для застосування оперативно-господарських санкцій є факт порушення зобов’язань договору про закупівлю Учасником, а саме поставка неякісних товарів, прострочення поставки товарів понад тридцять днів. Оперативно-господарські санкції застосовуються у позасудовому порядку та без попереднього пред'явлення претензії Учаснику. Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію щодо погодження з даною умовою.» 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати пропозиції інформацію щодо погодження з умовою та порядком застосування оперативно-господарських санкцій. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі документів тендерної пропозиції не надав лист щодо зобов'язання внести кошти грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому тендерною документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підрозділі 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: « … Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов'язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. …» 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати лист щодо зобов'язання внести кошти грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому тендерною документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.