Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КЗ Сумської обласної ради «Глинська спеціальна школа» |
ЄДРПОУ: | 22984899 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Крикун Сергій Миколайович |
Телефон: | +380544896394 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42081, Україна, Сумська область,Глинськ, вул.Партизанська,12 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Відповідно Додатку 1 .тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має надати «результати дослідження на якість дезінфекції транспортного засобу, видані на ім’я учасника або перевізника, датовані 2023 роком)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Результат № 8398-84/178 санітарно-мікробіологічного дослідження», датований 28.12.2021 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями «результати дослідження на якість дезінфекції транспортного засобу, видані на ім’я учасника або перевізника, датовані 2023 роком)». 2) Відповідно Додатку 1 .тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази «у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання» Учасник має надати «договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі зі строком дії до 31.12.2023 року, укладений з учасником або перевізником»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Договір № Д-0163-13 на проведення платних робіт та надання послуг ДУ «Сумський ОЦКПХ МОЗ» Роменським районним відділом» від 20.12.2022 р. Строк дії договору не вказано. Термін надання послуг, зазначений у договорі, – з 20.12.2022 по 20.06.2023. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями ««договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі зі строком дії до 31.12.2023 року, укладений з учасником або перевізником». 3) Відповідно Додатку 1 .тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази «у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання» Учасник має надати «акт виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, виданий учаснику або перевізнику»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Акт № 1203 здачі-приймання робіт (послуг)» від 21.12.2022 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями ««акт виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, виданий учаснику або перевізнику». 4) Відповідно Додатку 1 .тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази «у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання» Учасник має надати «витяг з ЄДР суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів»; У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній витяг з ЄДР суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями ««витяг з ЄДР суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів». 5) Відповідно Додатку 1 .тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати «копію накладної або акту прийому-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, зазначеного в довідці, копія якого надана до тендерної пропозиції»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Накладну № 2 від 12.09.2022 на обсяг поставки 2696,00 грн. У той час як сума аналогічного Договору № 15 від 26.08.2022 складає 199000,00 грн. Учасником не підтверджено виконання аналогічного договору в повному обсязі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями «копію накладної або акту прийому-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, зазначеного в довідці, копія якого надана до тендерної пропозиції».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.