Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 588 200,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 12 941,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ОЛІМПІЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ИМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 43914945 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Телелеков Дмитрій Володимирович |
Телефон: | +380445139864 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02156, Україна, м. Київ,Київ, вул. Матеюка Миколи, будинок 4 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) У додатку №4 до тендерної документації визначено, що учасникам необхідно надати документальне підтвердження та інформацію відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно статті 16 Закону: 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту відповідно до нижчезазначених вимог та за нижчезазначеною формою. Залучення не менше двох спеціалізованих транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, що забезпечуватимуть дотримання температурного режиму, котрі відповідатимуть за якісне постачання харчових продуктів при перевезенні товарів, які є предметом закупівлі. Замовником виявлено невідповідності в Інформаційній довідці щодо наявності спеціалізованого автотранспорту, а саме зазначено особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів, який не відповідає дійсності. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: завантажити оновлені документи, передбачені додатком №4 у частині підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.