Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 8afa1f6402e842ffabf1468e592ef08d
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 294 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 470,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081263 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Захарченко Оксана Олександрівна |
| Телефон: | 380442078508 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02092, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74 |
1 |
Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах які виявлені під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД". Тендерною документацією по закупівлі п.1.1. 1. до Додатку № 1 передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі або за формою №1 цього додатку, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у період 2020-2023 років. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених Учасником процедури закупівлі, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами у разі їх наявності та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі: відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням інформації про виконання договору або акт звірки, або видаткова накладна, тощо. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом закупівлі якого було постачання Молока пастеризованого жирністю 2,5%. Учасником Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" надано Довідку від 12.06.2023 року вих. № 2105 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначена інформація про наявнсть досвіду виконання аналогічних за предметом закупувлі договорів в кількості 2 договори з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради, Договір № 67 від 15.03.2021 року та з Управлінням освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради, Договір № 98 від 15.03.2022 рпоку. На підтвердження інформації про виконання договору з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради завантажений лист відгук від 24.01.2021 року вих. № 30. В цьому листі відгуку зазначена дата видачі довідки (24.01.2021) стоїть раніше чим дата укладання зазначеного в довідці договору (дата заключення договору 15.03.2021 року). Також на підтвердження зазначеної інформації в даній довідці завантажено Договір № 67 від 15.03.2021 року на загальну суму 389 952,00 грн. з ПДВ та Додаткові угоди до даного Договору: Додаткова угода №1/141 від 22.06.2021 року (на зменшення загальної суми договору у зв’язку із збільшенням ціни за одиницю товару). Загальна сума договору відповідно до цієї додаткової угоди становить 389 930,88 грн. з ПДВ. Додаткова угода № 2/238 від 01.10.2021 року (на зменшення загальної суми договору у зв’язку із збільшенням ціни за одиницю товару). Загальна сума договору відповідно до цієї додаткової угоди становить 389 917,86 грн. з ПДВ). Виходячи з зазначеної в додаткових угодах інформації кінцева сума договору становить 389 917,86. Також для підтвердження виконання даного договору підгружені видаткові: № 152451 від 22.12.2021 року на 630,78 грн. з ПДВ; №152465 від 22.12.2021 року на 685,80: №149520 від 15.12.2021 року на 342,90 грн. з ПДВ;№149260 від 15.12.2021 року на 425.04 грн. з ПДВ; № 149119 від 15.12.2021 року на 402,18 грн. з ПДВ; №149126 від 15.12.2021 року на 1 460,52 грн. з ПДВ; № 146095 від 08.12.2021 року на 182, 88 грн. з ПДВ; № 145791 від 08.12.2021 року на 235,38 грн. з ПДВ; № 145727 від 08.12.2021 року на 2 404,56 грн. з ПДВ.) Загальна сума по видатковим становить 6 770,04 грн. з ПДВ, при цьому сума договору по додатковим угодам становить 389 917,86 грн. з ПДВ. Що в свою чергу не підтверджує факту виконання даного договору в повному обсязі. Для усунення виявлених невідповідностей, Учасник Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" повинен протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення усунути виявлені під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, а саме надати лист відгук виданий Відділом освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради з вірно зазначеною датою вихідного листа та вірно зазначеною сумою виконання Договору № 67 від 15.03.2021 року згідно додаткових угод та/або видаткові накладні які підтверджують виконання Договору № 67 від 15.03.2021 року в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.