Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 17707094252f4f5fba5fa6368374d53e
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 272 440,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 362,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 21062889 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Калюжний Владислав Валерійович |
| Телефон: | +380532607228 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область,м Полтава, вул Монастирська 9а |
2 |
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку та документи, визначені у п.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: 1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно Таблиці 1. 2.Скановані особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 3. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу. - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. 4. Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, та видані строком на один рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.