Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 24c4c3f8dbbb46c0b497579828d66454
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 124 200,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 621,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Кришень |
Телефон: | +380442916171 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
5 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасником надано: Гарантійний лист, яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією (файл «іс гар лист можливість постачання.pdf»), але у даному листі не було зазначено строк придатності товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Абзац 3 підпункту 6.4. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Гарантійний лист, яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та обов’язково зазначити ідентифікатор закупівлі, та строк придатності товару які учасник зобов’язується гарантувати.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.