Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 9c9e48748a214c44bdda595b05a55e29
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 151 250,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 512,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03398888 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Кондиленко |
Телефон: | +380951155887 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43001, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А |
1 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.п.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: Для підтвердження дотримання відповідного температурного режиму під час здійснення поставок предмета закупівлі автотранспортом, що буде використовуватись, Учасник відповідно до п. 2 ст. 45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» повинен додатково надати: - сертифікат або еквівалент, виданий органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України на автотранспорт. - атестат про акредитацію органу із калібрування. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дані документи для підтвердження відповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.