Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Джерело фінансування - власні надходження. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
ID закупівлі: 69c5bbe65ba0435b84575227d0fa4db8
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 129 500,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 295,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна психоневрологічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 02001280 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стиранка Юлія Володимирівна |
Телефон: | 380352435732 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46027, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Тролейбусна, 14 |
3 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ "ТАНДЕМ ТРЕЙДІНГ" виявлено такі невідповідності: 1) Згідно вимог пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено що Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів. Всупереч вищевказаним вимогам, Учасником не надано реєстр наданих документів. У зв’язку з вищенаведеним, необхідно усунути допущені при наданні тендерної пропозиції невідповідності та надати реєстр наданих документів. 2) Згідно вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» передбачено що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: скан - копії оригіналів медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р. Учасник не виконав даної вимоги. У зв’язку з вищенаведеним, необхідно усунути допущені у тендерній пропозиції невідповідності та надати скан - копії оригіналів медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р. 3) Згідно вимог пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник надає лист-згоду з переліком зазначених у даному розділі формальних помилок. Всупереч вищевказаним вимогам, Учасником не надано лист-згоду з переліком зазначених у даному розділі формальних помилок. У зв’язку з вищенаведеним, необхідно усунути допущені при поданні тендерної пропозиції невідповідності та надати лист-згоду з переліком зазначених у даному розділі формальних помилок.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити закупівлю № UA-2023-05-29-007803-a згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України: Цукор білий (Код ДК 021:2015 — 15830000-5 Цукор і супутня продукція) з підстави, що передбачена п.п.2 п.50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель – Уповноваженою особою було виявлено невідповідності в інформації та/або документах тендерних пропозицій після розгляду тендерної пропозиції Учасника та прийнято рішення, яке затверджене протоколом № 65/4 від 09.06.2023, про розміщення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ "ТАНДЕМ ТРЕЙДІНГ" під час проведення відкритих торгів за предметом Цукор білий Код ДК 021:2015- 15830000-5 Цукор і супутня продукція. Учасником було виправлено виявлені невідповідності у визначений строк. Проте згодом Уповноваженою особою було виявлено порушення, в частині переліку виявлених невідповідностей, оскільки згідно вимог Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати офіційний документ – протокол випробувань харчової продукції, виданий уповноваженим органом в 2022-2023 році Учаснику процедури закупівлі, з результатами досліджень на вміст ГМО у товарі, який є предметом закупівлі. Натомість Учасником надано Протоколи випробувань зразків харчової продукції видані не Учаснику процедури закупівлі, що суперечить вимогам додатку 3, тому Замовник у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Всупереч вищесказаному, у повідомленні з вимогою усунення невідповідностей не було інформації про усунення даної невідповідності. Оскільки Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, і не має можливості усунення виявлених порушень, необхідно відмінити закупівлю № UA-2023-05-29-007803-a згідно з предметом закупівлі: Цукор білий (Код ДК 021:2015 — 15830000-5 Цукор і супутня продукція).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-06-2023, 00:04
Період оскарження:
з 14-06-2023, 11:24 по 25-06-2023, 00:00
Документи: