Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-06-2023, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Строк поставки: з моменту підписання договору по 30.06.2023 рік.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 36 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 180,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02006113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Миколаївна Гайдай |
| Телефон: | +380462253021, +380462256412 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 14029, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Волковича, 25 |
0 |
Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ФОП «Оломпієва Наталія Миколаївна», яка визнана найбільш економічно вигідною, було встановлено, що тендерна пропозиція даного учасника містить невідповідності в поданих інформації та/або документах. Учаснику необхідно надати: 1) ФОРМУ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Вимога встановлена згідно Додатка 1 до тендерної документації); 2) довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення НЕЮ публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції” (Вимога, встановлена згідно п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); 3) довідку в довільній формі про те, що між ним і Замовником не було укладено договору про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (Вимога, встановлена згідно п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); 4) гарантійний лист про те, що при поставці виявлено Замовником не якісного товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни за свій рахунок (Вимога встановлена згідно Додатка 2 до тендерної документації п.5 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»); 5) Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для Учасника, який є платником податку на додану вартість, або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. (Вимога, встановлена згідно п.5 Додатка 5 до тендерної документації «Інші документи встановлені Замовником для Учасника»); 6) Копію(ї) відповідного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). (У разі відсутності, надати лист пояснення в довільній формі) (Вимога, встановлена згідно п.6 Додатка 5 до тендерної документації «Інші документи встановлені Замовником для Учасника»); 7) Гарантійний лист, складений у довільній формі (за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності) Учасника) з інформацією про те, що відповідальність за достовірність наданих документів та інформації в своїй тендерній пропозиції безпосередньо несе Учасник. (Вимога, встановлена згідно п.6 Додатка 5 до тендерної документації «Інші документи встановлені Замовником для Учасника»); 8) лист-згоду, завірений підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника на обробку персональних даних за формою: Відповідно до Закону «Про захист персональних даних», я _______________________ (зазначити прізвище, ім'я, по-батькові), даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України “Про публічні закупівлі”, а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, Свідоцтво платника податку або витяг з Реєстру платників податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин. (Вимога, встановлена згідно п.6 Додатка 5 до тендерної документації «Інші документи встановлені Замовником для Учасника»)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.