Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-06-2023, 00:00
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 113 280,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 566,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
ЄДРПОУ: | 02124781 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мельник Владислава Олександрівна |
Телефон: | 0978942189 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50071, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
3 |
Шановний Учаснику, відповідно до вимог тендерної документації, якщоучасникпроцедуризакупівлі не маєвідповідноївласноїтехнічноїбази та фахівціввідповідноїкваліфікації для здійсненнящозмінноїперевіркитранспортнихзасобів, здійснюючих доставку товарівзамовнику, вінзабезпечуєщозміннуперевіркутехнічного стану транспортнихзасобівучасника за договором/ договорами з автотранспортнимпідприємством/ автотранспортнимипідприємствами, яке/ які в змозізабезпечититакуперевіркузгідноіззаконодавством. У разіздійсненнящозмінноїперевіркитехнічного стану транспортнихзасобівучасникаавтотранспортнимпідприємством/ автотранспортнимипідприємствами, у складітендерноїпропозиції, ви маєтенадатисканкопію/ сканкопії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорівщодонаданняданихпослуг та сканкопії з оригіналу не менш, ніждвохактіввиконанихробіт/ наданихпослуг за кожним з договорів за попереднідвамісяці до датиоголошеннязакупівлі.Просимо завантажитиналежним чином оформленідокументи і усунутиневідповідність в інформації та/або документахзгідно з п. 1 розділу ІVтендерної документації.
Шановний Учаснику. Згідно тендерної документації Додатку 1 п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ви маєте завантажити: копії першої та останньої заповненої (з записом про прийняття на останнє місце роботи) сторінок трудової книжки або копії наказу про призначення на посаду або копію цивільно-правової угоди з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю або копії інших документів передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Просимо завантажити належним чином оформлені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовнику було безоплатно передано олію соняшникову рафіновану.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-08-2023, 14:29
Період оскарження:
з 07-07-2023, 10:33 по 18-07-2023, 00:00
Документи: