Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 9f644e96df01417bb6b911d37d40884c
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 130 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 650,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Довбиський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03188470 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dovbyshinter.ukraina.org.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Остринська |
| Телефон: | +380687271576 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12724, Україна, Житомирська область,Довбиш, вул. Ломоносова,22 |
2 |
Після розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Неділько Віктор Миколайович (надалі - Учасник) встановлено невідповідність у інформації/документах тендерної пропозиції Учасника: - В частині, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, які вимагалися в тендерній документації (далі - ТД) Замовника, а саме: у складі тендерної пропозиції Учасником не було завантажено довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - Відповідно до підпункту 1.4.7. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 1 тендерної документації) у складі тендерної пропозиції Учасником було завантажено заповнений та підписаний Учасником проект Договору, представлений в Додатку 3 тендерної документації щодо закупівлі за предметом: Соус томатний, сухофрукти (суміш: слива, яблуко, груша), горох; код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, ID: UA-2023-05-24-013211-a. Проте, в даному проекті договору Замовником було встановлено невідповідність у п. 4.1. розділу 4 Ціна та порядок розрахунків Договору про закупівлю товару та Додатку 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ТОВАРУ», а саме: Учасник вказав ціну договору та цінові показники, проте в проекті договору Замовником було зазначено «Учасник заповнює проект договору та додатки до нього (крім п. 4.1. Договору, а також цінових показників у додатку 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ТОВАРУ») та подає у складі тендерної пропозиції». З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та оновлений (виправлений) проект договору згідно повідомлення Замовника про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.