Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: 5a2213c24f714bb6a0cf113e866b7aaa
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 594 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 940,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Геннадій Жуков |
Телефон: | +380506034784 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | КУСОР Хмелівський психоневрологічний інтернат |
3 |
Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Деревянко Ян Олександрович (ІПН3662409479) у процедурі закупівлі № UA-2023-05-24-012970-a виявлено наступні невідповідності. У додатку 2 до тендерної документації, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1); 1.2. Видаткову накладну та/або товаро-транспортну накладну та/або акт приймання-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, подаються згідно кожного поданого договору. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 2), за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору. У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування, оренда). Проте, учасником ФОП Деревянко Ян Олександрович (ІПН3662409479) у складі своєї тендерної пропозиції зазначених документів не надано. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ФОП Деревянко Ян Олександрович (ІПН3662409479) має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1). Для підтвердження відповідність кваліфікаційним критеріям про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1 до Додатку 2 до тендерної документації); - видаткову накладну та/або товаро-транспортну накладну та/або акт приймання-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі згідно кожного поданого договору. 2). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати: - довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 2 до Додатку 2 до тендерної документації), за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, з обов’язковим зазначенням правового режиму користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування, оренда).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.