Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 5ba165b744274d4f840c0d973fbb6285
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 80 520,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 402,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Заклад дошкільної освіти ( ясла - садок )№41 інтелектуального напрямку Рівненської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25316678 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Плічук Альона Миколаївна |
| Телефон: | +380680799734 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33023, Україна, Рівненська область,Рівне, вулиця Гранична 4А |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: «Згідно Додатку 1 п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) пп.2 Учаснику необхідно надати : Копії аналогічних договорів, укладені протягом останніх двох років, що підтверджують досвід постачання Учасником продуктів харчування до дошкільних навчальних закладів органів освіти (надати копії не менше двох договорів). Інформація може надаватися про договір, який виконується.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лише одну Копію договору про закупівлю №44 від 18.02.2021, а в довідці про виконання аналогічних договорів вказано (Договір №6-У від 05.01.2021 та №44 від 18.02.2021) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Копію договору про закупівлю №6-У від 05.01.2021
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.